דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה פלשמור: סקירה מקיפה

שם משפחה פלשמור: סקירה מקיפה

שם משפחה פלשמור: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה פלשמור?

שם המשפחה פלשמור הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פלשמרה" או "פלשמור", שמשמעותן "ארץ ביצות". שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אסקס, סאפוק, נורפולק וקיימברידג'שייר באנגליה.

היסטוריה ומקור שם המשפחה פלשמור

מקורו של שם המשפחה פלשמור הוא בימי הביניים המוקדמים, כאשר האנגלו-סכסים התיישבו לראשונה באנגליה. נהוג לחשוב שהשם נגזר משם מקום, שהתייחס לאזור יבשתי. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה הוא במאה ה-12, כאשר אדם בשם רוברט דה פלשמור תועד ב-Pipe Rolls of Essex.

וריאציות של שם המשפחה פלשמור

במהלך מאות השנים, שם המשפחה פלשמור עבר מספר וריאציות באיות. כמה מהווריאציות הנפוצות יותר כוללות את פלשמור, פלשמור, פלשמיר, פלשמור ופלסמור.

פלשמור היום

כיום, שם המשפחה פלשמור עדיין נמצא באנגליה, במיוחד במחוזות אסקס, סאפוק, נורפולק וקיימברידג'שייר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פלשמור

ישנם מספר אנשים בולטים בעלי שם המשפחה פלשמור. אלה כוללים את השחקן והקומיקאי האנגלי סטיבן פריי, הזמרת והפזמונאית האנגלית אדל, והשחקן והקומיקאי האמריקאי וויל פרל.

סיכום

שם המשפחה פלשמור הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פלשמרה" או "פלשמור", שמשמעותן "ארץ ביצות". שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אסקס, סאפוק, נורפולק וקיימברידג'שייר באנגליה. במהלך מאות השנים, עבר שם המשפחה מספר וריאציות באיות, וכיום הוא נמצא במקומות רבים בעולם. ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה פלשמור, ביניהם השחקן והקומיקאי האנגלי סטיבן פריי, הזמרת והכותבת האנגלית אדל, והשחקן והקומיקאי האמריקאי וויל פרל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן