דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה פרג'ון: היסטוריה קצרה

שם משפחה פרג'ון: היסטוריה קצרה

שם משפחה פרג'ון: היסטוריה קצרה

מהו שם המשפחה פרג'ון?

שם המשפחה פרג'ון הוא שם משפחה ממקור אנגלי. מאמינים שמקורו בתחילת המאה ה-16 במחוז אסקס, אנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פחד" ו"ג'ון", שמשמעותן "שרך" ו"ג'ון", בהתאמה. השם ניתן כנראה לאדם שגר ליד אזור מכוסה שרכים או שנקרא על שם ג'ון.

התפשטות שם המשפחה פרג'ון

שם המשפחה פרג'ון התפשט ברחבי אנגליה ובסופו של דבר למקומות אחרים בעולם. הוא נמצא כעת במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

מקור שם המשפחה פרג'ון

מקורו של שם המשפחה פרג'ון אינו ידוע בוודאות. מאמינים שמקורו בתחילת המאה ה-16 במחוז אסקס, אנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פחד" ו"ג'ון", שמשמעותן "שרך" ו"ג'ון", בהתאמה. השם ניתן כנראה לאדם שגר ליד אזור מכוסה שרכים או שנקרא על שם ג'ון.

המשמעות של שם המשפחה פרג'ון

המשמעות של שם המשפחה פרג'ון אינה ידועה בוודאות. מאמינים שזה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פחד" ו"ג'ון", שמשמעותן "שרך" ו"ג'ון", בהתאמה. השם ניתן כנראה לאדם שגר ליד אזור מכוסה שרכים או שנקרא על שם ג'ון.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרג'ון

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה פרג'ון. כמה מהבולטים ביותר כוללים את השחקן הבריטי ג'ון פרג'ון, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון פרג'ון, והזמר והכותב האמריקאי ג'ון פרג'ון.

סיכום

שם המשפחה פרג'ון הוא שם משפחה ממקור אנגלי. מאמינים שמקורו בתחילת המאה ה-16 במחוז אסקס, אנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "פחד" ו"ג'ון", שמשמעותן "שרך" ו"ג'ון", בהתאמה. השם ניתן כנראה לאדם שגר ליד אזור מכוסה שרכים או שנקרא על שם ג'ון. שם המשפחה פרג'ון התפשט ברחבי העולם ונמצא כיום במדינות רבות. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה פרג'ון, ביניהם השחקן הבריטי ג'ון פרג'ון, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון פרג'ון, והזמר והכותב האמריקאי ג'ון פרג'ון. למידע נוסף על שם המשפחה פרג'ון, מצא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן