דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה מנסלי – סקירה מקיפה

שם משפחה מנסלי – סקירה מקיפה

שם משפחה מנסלי – סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה מנסלי?

שם המשפחה מנסלי הוא שם משפחה ממוצא אנגלי. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "mann" ו-"leah", שמשמעותן "אחו של אדם". מקורו של שם המשפחה הוא באזור מנסלי, כפר קטן במחוז נורת'המפטונשייר. שם המשפחה נמצא גם בחלקים אחרים של אנגליה, כמו גם בסקוטלנד, באירלנד ובחלקים אחרים של העולם.

היסטוריה של שם המשפחה מנסלי

הרישומים המוקדמים ביותר של שם המשפחה מנסלי מתוארכים למאה ה-12, כאשר הוא תועד לראשונה במחוז נורת'המפטונשייר. בעל השם המוקדם ביותר שנרשם היה ויליאם דה מנסלי, שתועד ב-Pipe Rolls of Northamptonshire בשנת 1176. שם המשפחה Mansley נמצא גם בחלקים אחרים של אנגליה, במיוחד במחוזות יורקשייר, לנקשייר ואסקס. בסקוטלנד, שם המשפחה נמצא במחוזות איירשייר ולנרקשייר. באירלנד, שם המשפחה נמצא במחוזות דבלין, קורק וגאלווי.

מנסלי בארצות הברית

שם המשפחה מנסלי הובא לארצות הברית על ידי מהגרים מאנגליה ואירלנד במאות ה-18 וה-19. הנושא הראשון המתועד של השם בארצות הברית היה ג'ון מנסלי, שהגיע לווירג'יניה בשנת 1717. שם המשפחה נמצא כיום ברחבי ארצות הברית, עם הריכוזים הגבוהים ביותר במדינות וירג'יניה, פנסילבניה וניו יורק.

וריאציות של שם המשפחה מנסלי

לשם המשפחה מנסלי יש וריאציות רבות, כולל מנסלי, מנסל, מנסל ומנסל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מנסלי

היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה מנסלי, ביניהם השחקן והקומיקאי הבריטי סטיבן מנסלי, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט מנסלי, והפוליטיקאי והסופר הבריטי ג'ון מנסלי.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מדינות
מנסלי אנגלית אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, ארצות הברית
מנסי אנגלית אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, ארצות הברית
מנסל אנגלית אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, ארצות הברית
מנסל אנגלית אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, ארצות הברית
מנסל אנגלית אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, ארצות הברית

שם המשפחה מנסלי הוא שם משפחה ממוצא אנגלי שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "mann" ו-"leah", שמשמעותן "אחו של אדם". הרישומים המוקדמים ביותר של שם המשפחה מתוארכים למאה ה-12, כאשר הוא תועד לראשונה במחוז נורת'המפטונשייר. שם המשפחה נמצא כעת ברחבי ארצות הברית, עם הריכוזים הגבוהים ביותר במדינות וירג'יניה, פנסילבניה וניו יורק. היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה מנסלי, ביניהם השחקן והקומיקאי הבריטי סטיבן מנסלי, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט מנסלי, והפוליטיקאי והסופר הבריטי ג'ון מנסלי. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה מנסלי, אתה יכול לצפות בסרטונים על הנושא ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן