דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה של הלב: מקור, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של הלב: מקור, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של הלב: מקור, משמעות והיסטוריה

מהו מקור שם המשפחה של הלב?

שם המשפחה Heart הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "heorte", שפירושה "לב". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שנחשב לאמיץ ואמיץ. ייתכן שהשם ניתן גם למי שנחשב לטוב לב או נדיב.

מה המשמעות של שם המשפחה של הלב?

סביר להניח ששם המשפחה הלב נגזר מהמילה האנגלית הישנה "heorte", שפירושה "לב". מאמינים שהשם ניתן למי שנחשב לאמיץ ואמיץ, או טוב לב ונדיב. ייתכן גם שהשם ניתן למי שנחשב ללהט ואוהב.

מה ההיסטוריה של שם המשפחה של הלב?

על פי ההערכה, מקורו של שם המשפחה הלב באנגליה, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "heorte", שפירושה "לב". מאמינים שהשם ניתן למי שנחשב לאמיץ ואמיץ, או טוב לב ונדיב. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה הלב מתוארך למאה ה-12, כאשר אדם בשם ויליאם דה הרט תועד ב-Pipe Rolls של אסקס, אנגליה. השם נמצא גם ברשומות ה- Hundredorum Rolls משנת 1273, שם תועד אדם בשם ויליאם דה הרט במחוז נורפולק. שם המשפחה הלב נמצא גם ברישומי מס הסקר של יורקשייר בשנת 1379, שם תועד אדם בשם יוהנס דה הרט. השם נמצא גם ברשומות של רשימת הסובסידיות של סאסקס בשנת 1524, שם תועד אדם בשם ג'ון הלב. שם המשפחה הלב נמצא גם ברישומים של צוואות לונדון בשנת 1560, שם תועד אדם בשם תומאס לב. השם נמצא גם ברישומים של צוואות גלוסטרשייר בשנת 1602, שם תועד אדם בשם ג'ון הלב.

אנשים מפורסמים עם שם משפחה של הלב

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הלב לאורך ההיסטוריה. כמה מהבולטים ביותר כוללים: – ג'ון הארט, פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר הפרלמנט עבור גלוסטר בשנת 1559. – תומס הארט, פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר הפרלמנט של גלוסטר בשנת 1558. – ויליאם הארט, פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר הפרלמנט עבור גלוסטר בשנת 1554. – ג'ון הארט, פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר הפרלמנט עבור גלוסטר בשנת 1547.

הפצת שם המשפחה של הלב

שם המשפחה הלב נמצא לרוב באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-2,818 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-4,817 הנפוץ ביותר.

וריאציות של שם המשפחה של הלב

לשם המשפחה הלב יש וריאציות רבות, כולל: הארט, הארט, הארט, הארט, הרט והרטה.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה הלב הוא מקור אנגלי? ת: כן, שם המשפחה Heart הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "heorte", שפירושה "לב". ש: מהו התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה הלב? ת: התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה הלב מתוארך למאה ה-12, כאשר אדם בשם ויליאם דה הרט תועד ב-Pipe Rolls של אסקס, אנגליה. ש: מהן כמה וריאציות של שם המשפחה הלב? ת: לשם המשפחה הלב יש וריאציות רבות, כולל: הארט, הארט, הארט, הארט, הרט והרטה.

סיכום

שם המשפחה Heart הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "heorte", שפירושה "לב". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שנחשב לאמיץ ואמיץ, או טוב לב ונדיב. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה הלב מתוארך למאה ה-12, כאשר אדם בשם ויליאם דה הרט תועד ב-Pipe Rolls של אסקס, אנגליה. שם המשפחה הלב נמצא לרוב באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-2,818 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-4,817 הנפוץ ביותר. וריאציות של שם המשפחה הלב כוללות: הארט, הארט, הארט, הארט, הרט והרטה. למידע נוסף על שם המשפחה הלב, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן