דף הבית » עשרת הגדולים » ההיסטוריה של שם המשפחה מור

ההיסטוריה של שם המשפחה מור

ההיסטוריה של שם המשפחה מור

מהו שם המשפחה של מור?

שם המשפחה מור הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "בוץ" או "פן". השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד ביצה או בור. מאמינים שמקורו של שם המשפחה מור באנגליה, אך הוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם.

מקורות שם המשפחה של מור

מקורו של שם המשפחה מור באנגליה במאה ה-11. משערים שזה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "בוץ" או "פן". השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד ביצה או בור. שם המשפחה מור נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. בסקוטלנד, השם נגזר מהמילה הגאלית "mór", שפירושה "גדול". באירלנד, השם נגזר מהמילה הגאלית "mór", שפירושה "גדול" או "אצילי". בוויילס, השם נגזר מהמילה הוולשית "mawr", שפירושה "גדול" או "גדול".

השכיחות של שם משפחת מור

שם המשפחה מור הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים בעולם. לפי World Names Profiler, שם המשפחה מור הוא שם המשפחה ה-15 הנפוץ בעולם. זה נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נפוץ גם בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה מור נפוץ ביותר במדינות טקסס, קליפורניה ופלורידה. בבריטניה, שם המשפחה מור נפוץ ביותר במחוזות לנקשייר, יורקשייר ואסקס.

המשמעות של שם משפחת מור

שם המשפחה מור נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "בוץ" או "פן". השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד ביצה או בור. מאמינים שמקורו של שם המשפחה מור באנגליה, אך הוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור. כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה מור כוללים את השחקן דמי מור, הזמרת מנדי מור והשחקן ג'וליאן מור.

סמל מור

סמל מור הוא מגן עם שלושה שברונים אדומים על רקע לבן. שלושת השברונים מייצגים כוח, אומץ ונאמנות. פסגת הסמל הוא ראש אריה. המוטו של סמל מור הוא "Fortis et Fidelis", שפירושו "חזק ונאמן".

שם משפחה של מור היום

כיום, שם המשפחה מור הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים בעולם. זה נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נפוץ גם בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. שם המשפחה מור נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "בוץ" או "פן". השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד ביצה או בור. שם המשפחה מור נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. בסקוטלנד, השם נגזר מהמילה הגאלית "mór", שפירושה "גדול". באירלנד, השם נגזר מהמילה הגאלית "mór", שפירושה "גדול" או "אצילי". בוויילס, השם נגזר מהמילה הוולשית "mawr", שפירושה "גדול" או "גדול". שם המשפחה מור קשור לאנשים מפורסמים רבים, ביניהם השחקן דמי מור, הזמרת מנדי מור והשחקן ג'וליאן מור. סמל מור הוא מגן עם שלושה שברונים אדומים על רקע לבן. פסגת הסמל הוא ראש אריה. המוטו של סמל מור הוא "Fortis et Fidelis", שפירושו "חזק ונאמן". שם המשפחה מור הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "בוץ" או "פן". השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד ביצה או בור. זה קשור לאנשים מפורסמים רבים, כולל השחקן דמי מור, הזמרת מנדי מור והשחקן ג'וליאן מור. סמל מור הוא מגן עם שלושה שברונים אדומים על רקע לבן. פסגת הסמל הוא ראש אריה. המוטו של סמל מור הוא "Fortis et Fidelis", שפירושו "חזק ונאמן". למידע נוסף על שם המשפחה של מור, תוכל לצפות בסרטון זה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן