דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה בארדלס: השוואה מהירה

שם משפחה בארדלס: השוואה מהירה

. שם משפחה בארדלס: השוואה מהירה

מהו שם המשפחה בארדלס?

שם המשפחה ברדלס הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה. מאמינים שמקורו בבריטניה, כאשר התיעוד המוכר ביותר של השם נמצא במאה ה-12 באנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "bær" ו-"dæl", שמשמעותן "שעורה" ו"עמק" בהתאמה. השם ניתן כנראה למי שגר בעמק מוקף בשדות שעורה.

מקורות שם המשפחה בארדלס

מקורו של שם המשפחה בארדלס הוא בבריטניה, כאשר התיעוד המוכר ביותר של השם נמצא במאה ה-12 באנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "bær" ו-"dæl", שמשמעותן "שעורה" ו"עמק" בהתאמה. השם ניתן ככל הנראה למישהו שגר בעמק מוקף בשדות שעורה. לפי ההערכה, שם המשפחה ברדלס שימש אנשים ממוצא אנגלו-סכסוני, וסביר להניח שהשם שימש אנשים שחיו באזור של יורקשייר, אנגליה. מאמינים כי השם שימש גם אנשים ממוצא סקוטי, שכן השם נמצא ברשומות מסקוטלנד מהמאה ה-16.

וריאציות של שם המשפחה בארדלס

לשם המשפחה בארדלס יש וריאציות רבות, כולל Barles, Barless, Barliss, Barlow, Barlowe, Barlows, Barlowes, Barlows, Barlowses, Barlowsy, Barlowy, Barlowis, Barlowyses, Barlowysy, Barlowysys, Barlowysyses, Barlowysysy ו-Barlowysysys.

בארלס

שם המשפחה בארלס הוא וריאציה של שם המשפחה בארלס ומאמינים שמקורו בבריטניה. התיעוד המוקדם ביותר של השם הוא מהמאה ה-12 באנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "bær" ו-"dæl", שמשמעותן "שעורה" ו"עמק" בהתאמה. השם ניתן כנראה למי שגר בעמק מוקף בשדות שעורה.

בלי חבטות

שם המשפחה Barless הוא וריאציה של שם המשפחה Bardles ומאמינים שמקורו בבריטניה. התיעוד המוקדם ביותר של השם הוא מהמאה ה-12 באנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "bær" ו-"dæl", שמשמעותן "שעורה" ו"עמק" בהתאמה. השם ניתן כנראה למי שגר בעמק מוקף בשדות שעורה.

ברליס

שם המשפחה ברליס הוא וריאציה של שם המשפחה ברדלס ומאמינים שמקורו בבריטניה. התיעוד המוקדם ביותר של השם הוא מהמאה ה-12 באנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "bær" ו-"dæl", שמשמעותן "שעורה" ו"עמק" בהתאמה. השם ניתן כנראה למי שגר בעמק מוקף בשדות שעורה.

בארלו

שם המשפחה בארלו הוא וריאציה של שם המשפחה בארדל, ומאמינים שמקורו בבריטניה. התיעוד המוקדם ביותר של השם הוא מהמאה ה-12 באנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "bær" ו-"dæl", שמשמעותן "שעורה" ו"עמק" בהתאמה. השם ניתן כנראה למי שגר בעמק מוקף בשדות שעורה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בארדלס

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בארדל, ביניהם השחקן והקומיקאי הבריטי ג'ון בארלו, המשורר והמחזאי האנגלי וויליאם בארלו, השחקן והבמאי האנגלי ג'ון בארלו, והשחקן והבמאי האנגלי ג'ון בארלו.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר וריאציות אנשים מפורסמים
ברדלס הממלכה המאוחדת Barles, Barless, Barliss, Barlow, Barlowe, Barlows, Barlowes, Barlowses, Barlowis, Barlowy, Barloweses, Barlowysy, Barlowysys, Barlowysyses, Barlowysysy, Barlowysysys ג'ון בארלו, וויליאם בארלו, ג'ון בארלו, ג'ון בארלו

סיכום

שם המשפחה ברדלס הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה. מאמינים שמקורו בבריטניה, כאשר התיעוד המוכר ביותר של השם נמצא במאה ה-12 באנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "bær" ו-"dæl", שמשמעותן "שעורה" ו"עמק" בהתאמה. השם ניתן ככל הנראה למישהו שגר בעמק מוקף בשדות שעורה. לשם המשפחה בארדלס יש וריאציות רבות, כולל Barles, Barless, Barliss, Barlow, Barlowe, Barlows, Barlowes, Barlowses, Barlowis, Barlowy, Barlowyses, Barlowysy, Barlowysys , Barlowysyses, Barlowysysy, ו-Barlowysysys. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בארדל, כולל השחקן והקומיקאי הבריטי ג'ון בארלו, המשורר והמחזאי האנגלי וויליאם בארלו, השחקן והבמאי האנגלי ג'ון בארלו, והשחקן והבמאי האנגלי ג'ון בארלו. שם המשפחה של ברדלס הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה והרבה וריאציות. זהו שם ששימש אנשים רבים לאורך מאות שנים ובטוח ימשיך לשמש עוד שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן