דף הבית » TOP10 » שם משפחה קורן: סקירה מקיפה

שם משפחה קורן: סקירה מקיפה

שם משפחה קורן: סקירה מקיפה

שם משפחה קורן: סקירה מקיפה

שם המשפחה קורן הוא שם משפחה יהודי נפוץ, שמקורו במזרח התיכון. הוא נגזר מהמילה העברית "קורן", שפירושה "כומר". שם המשפחה קורן נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי, אך הוא נמצא גם בקרב יהודים מרקע אחר.

מקור והיסטוריה של שם המשפחה קורן

מקורו של שם המשפחה קורן הוא במזרח התיכון, ככל הנראה באזור ישראל של ימינו. משערים שהוא אומץ על ידי יהודים שצאצאים ממעמד הכוהנים הקדום של ישראל. שם המשפחה קורן נמצא גם בקרב יהודים ממוצא צפון אפריקאי, ככל הנראה עקב הגירת יהודים מהמזרח התיכון לצפון אפריקה בימי הביניים. שם המשפחה קורן נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ישראל, ארה"ב , קנדה ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות משמעותיות, כמו ארגנטינה, צרפת ודרום אפריקה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קורן

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קורן, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והשחקן והקומיקאי האמריקאי ג'רי סיינפלד. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה קורן כוללים את הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה, השחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות, והשחקן והקומיקאי האמריקאי סשה ברון כהן.

השכיחות הנוכחית של שם המשפחה קורן

שם המשפחה קורן עדיין נפוץ למדי בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה קורן הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו בישראל, עם למעלה מ-11,000 איש הנושאים את השם. זה גם נפוץ למדי בארצות הברית, עם למעלה מ-5,000 אנשים הנושאים את השם, על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין.

השוואה מהירה

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה קורן
ישראל 11,000
ארצות הברית 5,000
קנדה 1,000
הממלכה המאוחדת 500
ארגנטינה 200
צָרְפַת 100
דרום אפריקה 50

שם המשפחה קורן עדיין נפוץ למדי בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי, והוא נמצא גם בקרב יהודים מרקע אחר. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם, והוא עדיין גדל בפופולריות.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה קורן עדיין פופולרי? ת: כן, שם המשפחה קורן עדיין די פופולרי בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי, והוא נמצא גם בקרב יהודים מרקע אחר. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם, והוא עדיין גדל בפופולריות. ש: מה מקור שם המשפחה קורן? ת: מקורו של שם המשפחה קורן הוא במזרח התיכון, ככל הנראה באזור ישראל של ימינו. משערים שהוא אומץ על ידי יהודים שצאצאים ממעמד הכוהנים הקדום של ישראל. שם המשפחה קורן נמצא גם בקרב יהודים ממוצא צפון אפריקאי, ככל הנראה עקב הגירת יהודים מהמזרח התיכון לצפון אפריקה בימי הביניים. ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קורן? ת: כן, יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קורן, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והשחקן והקומיקאי האמריקאי ג'רי סיינפלד. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה קורן כוללים את הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה, השחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות, והשחקן והקומיקאי האמריקאי סשה ברון כהן.

סיכום

שם המשפחה קורן הוא שם משפחה יהודי נפוץ, שמקורו במזרח התיכון. הוא נגזר מהמילה העברית "קורן", שפירושה "כומר". שם המשפחה קורן נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי, אך הוא נמצא גם בקרב יהודים מרקע אחר. הוא עדיין נפוץ למדי בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי, והוא נמצא גם בקרב יהודים מרקע אחר. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם, והוא עדיין גדל בפופולריות. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קורן, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והשחקן והקומיקאי האמריקאי ג'רי סיינפלד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן