דף הבית » TOP10 » שם משפחה כרמי: סקירה מקיפה

שם משפחה כרמי: סקירה מקיפה

שם משפחה כרמי: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה כרמי?

שם המשפחה כרמי הוא שם משפחה יהודי ממוצא מזרח תיכוני. הוא נגזר מהמילה העברית "כרמי", שפירושה "כרם". שם המשפחה כרמי נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני, במיוחד אלה מעיראק, איראן וסוריה. שם המשפחה קארמי נמצא גם בקרב יהודים ממוצא צפון אפריקאי, במיוחד אלה ממרוקו, תוניסיה ואלג'יריה.

מקורו של שם המשפחה כרמי

מקורו של שם המשפחה כרמי הוא במזרח התיכון בראשית ימי הפזורה היהודית. נהוג לחשוב ששם המשפחה כרמי אומץ על ידי יהודים שחיו במזרח התיכון בראשית ימי הפזורה היהודית. גם שם המשפחה כרמי אומץ על ידי יהודים שחיו בצפון אפריקה באותה תקופה.

שם משפחה כרמי במזרח התיכון

שם המשפחה כרמי נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני, במיוחד אלה מעיראק, איראן וסוריה. בעיראק, מאמינים שמקורו של שם המשפחה כרמי בעיר בגדאד. באיראן, מאמינים שמקורו של שם המשפחה קארמי בעיר טהראן. בסוריה, מאמינים שמקורו של שם המשפחה כרמי בעיר דמשק.

שם משפחה כרמי בצפון אפריקה

שם המשפחה קארמי נמצא גם בקרב יהודים ממוצא צפון אפריקאי, במיוחד אלה ממרוקו, תוניסיה ואלג'יריה. במרוקו, מאמינים שמקורו של שם המשפחה קארמי בעיר קזבלנקה. בתוניסיה, מאמינים שמקורו של שם המשפחה קארמי בעיר תוניס. באלג'יריה מאמינים שמקורו של שם המשפחה קארמי בעיר אלג'יר.

שם משפחה כרמי בארצות הברית

שם המשפחה כרמי נמצא גם בקרב יהודים ממוצא אמריקאי. בארצות הברית, שם המשפחה קארמי נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי. שם המשפחה כרמי נמצא גם בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי, במיוחד אלה מרוסיה ופולין.

כרמי שם משפחה היום

כיום, שם המשפחה כרמי נמצא בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני, צפון אפריקאי ומזרח אירופה. שם המשפחה כרמי נמצא גם בקרב יהודים ממוצא אמריקאי. שם המשפחה קארמי נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי.

סיכום

שם המשפחה כרמי הוא שם משפחה יהודי ממוצא מזרח תיכוני. הוא נגזר מהמילה העברית "כרמי", שפירושה "כרם". שם המשפחה כרמי נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי, במיוחד אלה מעיראק, איראן, סוריה, מרוקו, תוניסיה ואלג'יריה. שם המשפחה כרמי נמצא גם בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי, במיוחד אלה מרוסיה ופולין. שם המשפחה כרמי נמצא גם בקרב יהודים ממוצא אמריקאי. כיום, שם המשפחה כרמי נמצא בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני, צפון אפריקאי, מזרח אירופאי ואמריקאי. למידע נוסף, בקר ב-YouTube .

טייק אווי מפתח

  • שם המשפחה כרמי הוא שם משפחה יהודי ממוצא מזרח תיכוני.
  • שם המשפחה קארמי נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני וצפון אפריקאי.
  • שם המשפחה כרמי נמצא גם בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי ואמריקאי.
  • כיום, שם המשפחה כרמי נמצא בקרב יהודים ממוצא מזרח תיכוני, צפון אפריקאי, מזרח אירופאי ואמריקאי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן