דף הבית » TOP10 » שם המשפחה אליאס: סקירה מהירה

שם המשפחה אליאס: סקירה מהירה

שם המשפחה אליאס: סקירה מהירה

מה המשמעות של שם המשפחה אליאס?

שם המשפחה אליאס הוא שם פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי אליהו. השם אליהו נגזר מהשם העברי אליהו, שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה". השם יהוה הוא שמו של אלוהי התנ"ך העברי. השם אליהו נמצא גם בברית החדשה של התנ"ך הנוצרי, שם הוא משמש להתייחסות לאליהו הנביא.

היסטוריה של שם המשפחה אליאס

שם המשפחה אליאס נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה אליאס נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא היספני או לטיני. שם המשפחה נמצא גם בקרב אנשים ממוצא מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי. בבריטניה, שם המשפחה אליאס נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי. בקנדה, שם המשפחה אליאס נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי. באוסטרליה, שם המשפחה אליאס נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי. בניו זילנד, שם המשפחה אליאס נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אליאס

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אליאס. כמה מהאנשים הבולטים ביותר בעלי שם המשפחה אליאס כוללים:• אלי ויזל, סופר זוכה פרס נובל וניצול שואה.• אליאס קאנטי, סופר זוכה פרס נובל.• אליאס האו, ממציא אמריקאי שהמציא את מכונת התפירה. .• אליאס קוטיאס, שחקן שהופיע בסרטים כמו The Thin Red Line ו-The Curious Case of Benjamin Button.• Elias Toufexis, שחקן קנדי שהופיע בסרטים כמו The Expanse ו-The Adjustment Bureau.

השוואה מהירה

מדינה מָקוֹר
ארצות הברית היספני או לטיני
הממלכה המאוחדת מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי
קנדה מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי
אוֹסטְרַלִיָה מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי
ניו זילנד מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי

סיכום

שם המשפחה אליאס הוא שם פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי אליהו, שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה". שם המשפחה אליאס נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, והוא נמצא לרוב בקרב אנשים ממוצא היספני או לטיני, מזרח תיכוני, אפריקאי ואירופאי. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אליאס, כולל אלי ויזל, אליאס קאנטי, אליאס האו, אליאס קוטאאס ואליאס טופקסיס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן