דף הבית » הכי מדובר » שרה שם משפחה: השוואה מהירה

שרה שם משפחה: השוואה מהירה

שרה שם משפחה: השוואה מהירה

שרה שם משפחה: השוואה מהירה

שרה שם משפחה הוא שם פופולרי במדינות רבות. הוא נגזר מהשם העברי שרה, שפירושו "נסיכה". השם נמצא גם בתנ"ך, שם שרה היא אשתו של אברהם ואמו של יצחק. הוא נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בשפה הערבית, שם הוא מאוית שרה. השם שרה פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. זה פופולרי גם במדינות אחרות, כמו צרפת, גרמניה ואיטליה. בארצות הברית, שרה הוא השם ה-18 הכי פופולרי לבנות ב-2020.

מקור ומשמעות שם המשפחה שרה

מקור השם שרה מהשפה העברית. זה נגזר מהמילה העברית "סראי", שפירושה "נסיכה". השם נמצא גם בתנ"ך, שם שרה היא אשתו של אברהם ואמו של יצחק. משמעות השם שרה היא "נסיכה" או "גברת אצילה". זה קשור גם למילה העברית "סר", שפירושה "שליט" או "נסיך". השם שרה נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בשפה הערבית, שם הוא מאוית שרה.

הפופולריות של שם המשפחה של שרה

השם שרה פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. בארצות הברית, שרה הוא השם ה-18 הכי פופולרי לבנות בשנת 2020. בקנדה, שרה הוא השם ה-11 הכי פופולרי לבנות בשנת 2020. באוסטרליה, שרה הוא השם ה-8 הפופולרי ביותר עבור בנות בשנת 2020. בארצות הברית הממלכה, שרה הוא השם ה-14 הפופולרי ביותר עבור בנות בשנת 2020.

השוואה מהירה

מדינה דירוג
ארצות הברית ה-18
קנדה ה-11
אוֹסטְרַלִיָה 8
הממלכה המאוחדת ה-14

לסיכום, שרה שם משפחה הוא שם פופולרי במדינות רבות. הוא נגזר מהשם העברי שרה, שפירושו "נסיכה". השם נמצא גם בתנ"ך, שם שרה היא אשתו של אברהם ואמו של יצחק. הוא נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בשפה הערבית, שם הוא מאוית שרה. השם שרה פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. משמעות השם שרה היא "נסיכה" או "גברת אצילה". זה קשור גם למילה העברית "סר", שפירושה "שליט" או "נסיך".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן