דף הבית » עשרת הגדולים » משמעות שם המשפחה פישר: מוצא והיסטוריה

משמעות שם המשפחה פישר: מוצא והיסטוריה

משמעות שם המשפחה פישר: מוצא והיסטוריה

מה המשמעות של שם המשפחה פישר?

לשם המשפחה פישר יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "fisc", שפירושה "דג". השם ניתן במקור למי שהיה דייג או מוכר דגים. זה יכול להינתן גם למישהו שגר ליד אגם או נהר שבו עשו דיג.

וריאציות של שם פישר

לשם המשפחה פישר יש וריאציות רבות, כולל פיש, פיסק, פישלר, פישמן, פישמן ופישנר. במקרים מסוימים, השם שונה למשהו אחר, כגון פישמן או פישמן.

שם פישר בהיסטוריה

שם המשפחה פישר קיים כבר מאות שנים. הוא נמצא לראשונה באנגליה במאה ה-12, והוא נמצא גם בגרמניה ובחלקים אחרים באירופה. בארצות הברית, השם נמצא לראשונה במאה ה-17.

פישר שם בארצות הברית

שם המשפחה פישר הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארצות הברית. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, ישנם יותר מ-1.5 מיליון אנשים עם שם המשפחה פישר בארצות הברית. זהו גם אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם פישר

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פישר, כולל השחקן קארי פישר, הזמר אדי פישר והשחקנית דבי ריינולדס. אנשים מפורסמים אחרים עם שם המשפחה פישר כוללים את השחקן/במאי/המפיק סטיבן ספילברג, השחקן/במאי/המפיק ג'ורג' לוקאס, והשחקן/במאי/מפיק רון הווארד.

שם פישר במדינות אחרות

שם המשפחה פישר נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת ואיטליה. בגרמניה, השם מאוית "Fischer", ובצרפת, הוא מאוית "Fischere". באיטליה, השם מאוית "פיצ'רה".

סיכום

לשם המשפחה פישר יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "fisc", שפירושה "דג". השם ניתן במקור למי שהיה דייג או מוכר דגים. זהו אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פישר, כולל השחקן קארי פישר, הזמר אדי פישר והשחקנית דבי ריינולדס. השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל גרמניה, צרפת ואיטליה. למידע נוסף על שם המשפחה פישר, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן