דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה של פישמן: מקור ומשמעות

שם משפחה של פישמן: מקור ומשמעות

שם משפחה של פישמן: מקור ומשמעות

מה שם המשפחה של פישמן?

שם המשפחה פישמן הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח אירופה. הוא נגזר מהמילה ביידיש "פיש", שפירושה "דג". שם המשפחה פישמן נמצא לרוב במדינות כמו פולין, רוסיה ואוקראינה.

מקור שם המשפחה של פישמן

מקורו של שם המשפחה פישמן בתחילת המאה ה-18 במזרח אירופה. משערים שזה נגזר מהמילה ביידיש "פיש", שפירושה "דג". שם המשפחה פישמן נמצא לרוב במדינות כמו פולין, רוסיה ואוקראינה. לפי ההערכה, שם המשפחה פישמן נגזר מעיסוקו של דייג. נהוג לחשוב ששם המשפחה ניתן למי שעסקו בענף הדיג. ייתכן גם ששם המשפחה ניתן למי שהתגורר ליד גוף מים או נהר.

וריאציות של שם המשפחה פישמן

לשם המשפחה של פישמן יש כמה וריאציות, כולל פישמן, פישמן, פישמן, פישמן ופישמן. ייתכן גם ששם המשפחה הואנגלי לפישרמן או פישר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פישמן

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פישמן, כולל:

  • דיוויד פישמן, היסטוריון ופרופסור באוניברסיטת ניו יורק
  • אלי פישמן, שחקן וקומיקאי ישראלי
  • יעקב פישמן, רב וסופר פולני-אמריקאי
  • יוסף פישמן, רב וסופר אמריקאי
  • מרדכי פישמן, פוליטיקאי ישראלי

הפצת שם המשפחה של פישמן

שם המשפחה פישמן נמצא לרוב במדינות כמו פולין, רוסיה ואוקראינה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה.

שאלות ותשובות

ש: מה מקור שם המשפחה פישמן? ת: מקורו של שם המשפחה פישמן בתחילת המאה ה-18 במזרח אירופה. משערים שזה נגזר מהמילה ביידיש "פיש", שפירושה "דג". ש: מהן כמה וריאציות של שם המשפחה פישמן? ת: לשם המשפחה של פישמן יש כמה וריאציות, כולל פישמן, פישמן, פישמן, פישמן ופישמן. ייתכן גם ששם המשפחה הואנגלי לפישרמן או פישר. ש: היכן נמצא שם המשפחה פישמן בדרך כלל? ת: שם המשפחה פישמן נמצא לרוב במדינות כמו פולין, רוסיה ואוקראינה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה.

סיכום

שם המשפחה פישמן הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח אירופה. הוא נגזר מהמילה ביידיש "פיש", שפירושה "דג". שם המשפחה פישמן נמצא לרוב במדינות כמו פולין, רוסיה ואוקראינה. יש לו כמה וריאציות, כולל פישמן, פישמן, פישמון, פישמן ופישמן. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ישראל, ארצות הברית וקנדה. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פישמן כוללים את דוד פישמן, אלי פישמן, יעקב פישמן, יוסף פישמן ומרדכי פישמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן