דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה של פישר: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של פישר: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של פישר: מוצא, משמעות והיסטוריה

מהו מקור שם המשפחה פישר?

שם המשפחה פישר הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "fisc", שפירושה "דג". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שהיה דייג או שחי ליד גוף מים שבו היו דגים בשפע. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "פיוסך", שפירושה "דייג".

מה המשמעות של שם המשפחה פישר?

שם המשפחה פישר הוא שם תיאורי המתייחס למי שהוא דייג או שגר ליד גוף מים שבו דגים יש בשפע. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למישהו שמיומן באמנות הדיג.

מהי ההיסטוריה של שם המשפחה פישר?

מקורו של שם המשפחה פישר הוא באנגליה במהלך ימי הביניים. זה מתועד לראשונה בספר Domesday של 1086, שם הוא רשום בתור "Fisc". השם נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "פיוסך", שפירושה "דייג". שם המשפחה פישר התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים. זה נפוץ במיוחד בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-39 בשכיחותו. זה נפוץ גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

שם משפחה פישר בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה פישר נפוץ ביותר במערב התיכון ובדרום. זה נפוץ במיוחד במדינות אוהיו, פנסילבניה ומישיגן. זה נפוץ גם במדינות ניו יורק, קליפורניה וטקסס.

שם משפחה פישר במדינות אחרות

שם המשפחה פישר נפוץ גם במדינות אחרות ברחבי העולם. זה נפוץ במיוחד בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם בגרמניה, צרפת ומדינות אחרות באירופה.

השוואה מהירה

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת הִיסטוֹרִיָה
אנגלית וגאלית דייג או מישהו שגר ליד גוף מים שבו דגים יש בשפע מקורו באנגליה במהלך ימי הביניים, התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים

לשם המשפחה פישר יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. הוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "fisc", שפירושה "דג", ומאמינים שמקורו באנגליה במהלך ימי הביניים. במהלך מאות השנים, השם התפשט ברחבי העולם וכיום נפוץ בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם הוא שם תיאורי המתייחס למי שהוא דייג או שגר ליד גוף מים שבו דגים יש בשפע. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למישהו שמיומן באמנות הדיג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן