דף הבית » הכי מדובר » כמה זמן בשר טחון טרי יכול להיות במקפיא?

כמה זמן בשר טחון טרי יכול להיות במקפיא?

2023-06-27 14:33:00+02:00

מהו בשר טחון טרי?

בשר טחון טרי הוא כל סוג של בשר שנטחן ומוכן לבישול. זה כולל בשר בקר, חזיר, עוף, הודו וכבש. בשר טחון הוא דרך מצוינת להוסיף טעם ומרקם למנות, וניתן להשתמש בו במגוון מתכונים. בשר טחון הוא גם דרך מצוינת למתוח את תקציב המזון שלך מכיוון שהוא בדרך כלל זול יותר מקניית נתחי בשר.

כמה זמן בשר טחון טרי יכול להיות במקפיא?

ניתן לשמור בשר טחון טרי במקפיא עד ארבעה חודשים. זהו פרק הזמן המקסימלי שניתן לאחסן אותו בבטחה. אם אתם מתכננים לשמור אותו יותר מארבעה חודשים, עדיף להקפיא אותו במנות קטנות יותר כדי שתוכלו להשתמש בו לפני שהוא יתקלקל.

כיצד לאחסן בשר טחון טרי במקפיא

כשמאחסנים בשר טחון טרי במקפיא, חשוב להשתמש בשיטות הנכונות כדי להבטיח שהוא יישאר טרי ובטוח לאכילה. הנה כמה טיפים לאחסון בשר טחון במקפיא:

1. מחלקים את הבשר למנות

מחלקים את הבשר הטחון למנות קטנות יותר לפני ההקפאה. זה יקל על ההפשרה והשימוש רק במה שאתה צריך. כמו כן, מומלץ לסמן כל מנה בתאריך שהוקפא.

2. השתמשו בשקיות מקפיא או במיכלים

הכניסו את הבשר הטחון לשקיות מקפיא או לכלים לפני ההקפאה. זה יעזור לשמור על טריות הבשר ולמנוע ממנו לספוג ריחות ממזונות אחרים במקפיא.

3. סחוט את האוויר

הקפידו לסחוט כמה שיותר אוויר משקיות ההקפאה או המיכלים לפני סגירתם. זה יעזור למנוע שריפת מקפיא ולשמור על טריות הבשר הטחון למשך זמן רב יותר.

4. מאחסנים בחלק הקר ביותר של המקפיא

אחסן את הבשר הטחון בחלק הקר ביותר של המקפיא. זה יעזור לשמור על טריות לאורך זמן.

איך להפשיר בשר טחון טרי

כשמוכנים להשתמש בבשר הטחון, חשוב להפשיר אותו כמו שצריך. הנה כמה טיפים להפשרת בשר טחון:

1. מפשירים במקרר

הדרך הטובה ביותר להפשיר בשר טחון היא במקרר. זה יעזור לשמור את הבשר בטמפרטורה בטוחה ולמנוע ממנו להתקלקל.

2. השתמש במים קרים

אם צריך להפשיר את הבשר הטחון במהירות, אפשר להשתמש במים קרים. שמים את הבשר הטחון בשקית ניילון אטומה והטבלו אותו במים קרים. מחליפים את המים כל 30 דקות עד שהבשר מופשר.

3. מבשלים מיד

לאחר שהבשר הטחון מופשר, חשוב לבשל אותו מיד. אין להקפיא מחדש את הבשר לאחר שהוא הופשר.

סיכום

ניתן לשמור בשר טחון טרי במקפיא עד ארבעה חודשים. חשוב להשתמש בשיטות הנכונות לאחסון והפשרה של הבשר הטחון כדי להבטיח שהוא יישאר טרי ובטוח לאכילה. על ידי ביצוע העצות הללו, תוכלו ליהנות מבשר טחון טרי במשך חודשים ארוכים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן