דף הבית » מומלץ בהקדם » ההיסטוריה של שם המשפחה שרם

ההיסטוריה של שם המשפחה שרם

2023-06-07 00:57:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה שרם?

שם המשפחה Sherm הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "scearm", שפירושה "מגן". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה נושא מגן או חייל. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "scir", שפירושה "בהיר" או "זוהר".

מקור שם המשפחה שרם

מקורו של שם המשפחה שרם הוא באנגליה. משערים כי נעשה בו שימוש לראשונה במאה ה-12. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם היה בשנת 1273, כאשר אדם בשם ויליאם דה שרמה תועד במאה הגלילים של נורפולק. השם תועד גם במאה ה-13 ב-Asize Rolls של יורקשייר, שם תועד אדם בשם ג'ון דה שרמה.

התפשטות שם המשפחה שרם

שם המשפחה שרם התפשט ברחבי אנגליה ובסופו של דבר למקומות אחרים בעולם. במאה ה-16, השם תועד בסקוטלנד, שם תועד אדם בשם ג'ון שרם בקהילה של סנט אנדרוס. השם תועד גם באירלנד במאה ה-17, שם תועד אדם בשם תומס שרם בקהילה של קילקני.

משמעות שם המשפחה שרם

משערים ששם המשפחה שרם היה במקור "מגן" או "בהיר". מאמינים שהשם ניתן למי שהיה נושא מגן או חייל. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "scir", שפירושה "בהיר" או "זוהר".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שרם

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שרם לאורך ההיסטוריה. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והקומיקאי האמריקאי שרמן המסלי, המוכר בעיקר בזכות תפקידו כג'ורג' ג'פרסון בתוכנית הטלוויזיה "הג'פרסונים". אנשים מפורסמים נוספים עם שם המשפחה שרם כוללים את השחקן והבמאי האמריקאי שרמן וויליאמס, השחקן והבמאי האמריקאי שרמן אדוארדס, והשחקן והבמאי האמריקאי שרמן הווארד.

משפחת שרם היום

כיום, שם המשפחה שרם עדיין נמצא בחלקים רבים של העולם. זה נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-8,945 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-1,843 הנפוץ ביותר. בישראל, שם המשפחה שרם אינו נפוץ באותה מידה, אך הוא עדיין נמצא בחלק מהארץ.

סיכום

שם המשפחה Sherm הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "scearm", שפירושה "מגן". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה נושא מגן או חייל. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "scir", שפירושה "בהיר" או "זוהר". שם המשפחה שרם עדיין נמצא באזורים רבים של העולם כיום, והיו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שרם לאורך ההיסטוריה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן