דף הבית » מידע מקצועי » שם משפחה של סיטון: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של סיטון: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של סיטון: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם משפחה של סיטון: מוצא, משמעות והיסטוריה

שם המשפחה סיטון הוא שם מגורים שנגזר מהכפר סיטון במזרח לותיאן, סקוטלנד. הכפר נקרא על שם המילה האנגלית העתיקה "סיטון", שפירושה "יישוב". שם המשפחה סיטון נמצא גם באנגליה, אירלנד ווילס. מקורו של שם המשפחה סיטון הוא בסקוטלנד במאה ה-12. הוא האמין כי הנושא הראשון המתועד של השם היה ויליאם דה סייטון, אשר תועד ב-Ragman Rolls של 1296. שם המשפחה Seaton נמצא גם באנגליה, אירלנד ווילס. שם המשפחה סיטון נגזר מהמילה האנגלית הישנה "סיטון", שפירושה "יישוב". שם המשפחה סיטון נמצא גם בסקוטלנד, אנגליה, אירלנד ווילס. מקורו של שם המשפחה סיטון הוא בסקוטלנד במאה ה-12.

שם משפחה סיטון בסקוטלנד

מקורו של שם המשפחה סיטון הוא בסקוטלנד במאה ה-12. נושא השם הראשון המתועד היה ויליאם דה סייטון, שתועד ב-Ragman Rolls של 1296. שם המשפחה סיטון נמצא גם באנגליה, אירלנד ווילס. שם המשפחה סיטון נגזר מהמילה האנגלית הישנה "סיטון", שפירושה "יישוב". שם המשפחה סיטון נמצא גם בסקוטלנד, אנגליה, אירלנד ווילס. מקורו של שם המשפחה סיטון הוא בסקוטלנד במאה ה-12.

שם משפחה סיטון באנגליה

שם המשפחה סיטון נמצא גם באנגליה. נושא השם המוקדם ביותר שנרשם באנגליה היה ג'ון דה סייטון, אשר תועד ב-Subsidy Rolls of Yorkshire בשנת 1327. שם המשפחה Seaton נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. שם המשפחה סיטון נגזר מהמילה האנגלית הישנה "סיטון", שפירושה "יישוב". שם המשפחה סיטון נמצא גם בסקוטלנד, אנגליה, אירלנד ווילס. מקורו של שם המשפחה סיטון הוא בסקוטלנד במאה ה-12.

שם משפחה סיטון באירלנד ווילס

שם המשפחה סיטון נמצא גם באירלנד ובוויילס. נושא השם המוקדם ביותר שנרשם באירלנד היה ג'ון סיטון, אשר תועד ב-Heart Money Rolls של מחוז קורק בשנת 1665. שם המשפחה סיטון נמצא גם בסקוטלנד, אנגליה ווילס. שם המשפחה סיטון נגזר מהמילה האנגלית הישנה "סיטון", שפירושה "יישוב". שם המשפחה סיטון נמצא גם בסקוטלנד, אנגליה, אירלנד ווילס. מקורו של שם המשפחה סיטון הוא בסקוטלנד במאה ה-12.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת הִיסטוֹרִיָה
סיטון סקוטלנד הֶסדֵר המאה ה 12
אַנְגלִיָה ג'ון דה סייטון 1327 סובסידיה רולס של יורקשייר
אירלנד ג'ון סיטון 1665 לחמניות כסף האח של מחוז קורק
ויילס לא ידוע לא ידוע לא ידוע

שם המשפחה סיטון נגזר מהמילה האנגלית הישנה "סיטון", שפירושה "יישוב". שם המשפחה סיטון נמצא גם בסקוטלנד, אנגליה, אירלנד ווילס. מקורו של שם המשפחה סיטון הוא בסקוטלנד במאה ה-12.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה סיטון?

שם המשפחה סיטון נגזר מהמילה האנגלית הישנה "סיטון", שפירושה "יישוב". מקורו של שם המשפחה סיטון הוא בסקוטלנד במאה ה-12.

מה הפירוש של שם המשפחה סיטון?

שם המשפחה סיטון נגזר מהמילה האנגלית הישנה "סיטון", שפירושה "יישוב".

היכן נמצא שם המשפחה של סיטון?

שם המשפחה סיטון נמצא בסקוטלנד, אנגליה, אירלנד ווילס.

סיכום

שם המשפחה סיטון הוא שם מגורים שנגזר מהכפר סיטון במזרח לותיאן, סקוטלנד. שם המשפחה סיטון נגזר מהמילה האנגלית הישנה "סיטון", שפירושה "יישוב". שם המשפחה סיטון נמצא גם בסקוטלנד, אנגליה, אירלנד ווילס. מקורו של שם המשפחה סיטון הוא בסקוטלנד במאה ה-12. הנושא המוקדם ביותר שהוקלט של השם באנגליה היה ג'ון דה סייטון, אשר תועד ב-Subsidy Rolls of Yorkshire בשנת 1327. הנושא המוקדם ביותר שהוקלט של השם באירלנד היה ג'ון סיטון, אשר תועד ב-Heart Money Rolls של מחוז קורק בשנת 1665.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן