דף הבית » מומלץ בהקדם » אביבית בר זוהר – חיים של הישגים

אביבית בר זוהר – חיים של הישגים

2023-04-07 18:04:00+02:00

מי זאת אביבית בר זוהר?

אביבית בר זוהר היא סופרת, עיתונאית ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא נולדה בירושלים בשנת 1968 והיא בתם של ראש ממשלת ישראל ז"ל יצחק רבין ורעייתו לאה רבין. היא מחברת מספר ספרים, ביניהם רב המכר "ימיו האחרונים של ראש הממשלה". כמו כן, כתבה מספר ספרי עיון, ביניהם "בת ראש הממשלה", המספר את סיפור חייה כשגדלה במשפחת רבין. היא גם מנחת תוכנית הטלוויזיה הישראלית הפופולרית "בת ראש הממשלה".

ההישגים של אביבית בר זוהר

אביבית בר זוהר השיגה הרבה מאוד בחייה. היא כתבה כמה ספרים, ביניהם רומן רב המכר "ימיו האחרונים של ראש הממשלה". היא גם כתבה מספר ספרי עיון, ביניהם "בת ראש הממשלה". היא כתבה גם בכמה עיתונים ומגזינים ישראלים, ביניהם "הארץ", "מעריב" ו"ידיעות אחרונות". היא גם מנחת תוכנית הטלוויזיה הישראלית הפופולרית "בת ראש הממשלה". בנוסף לכתיבה ועבודתה בטלוויזיה, אביבית בר זוהר היא גם חברה פעילה בתנועת השלום הישראלית. היא הייתה מעורבת במספר יוזמות שלום, כולל יוזמת ז'נבה וקואליציית השלום הישראלית-פלסטינית. היא גם חברה בפורום הנשים הישראלי-פלסטיניות.

פרסים והוקרה של אביבית בר זוהר

אביבית בר זוהר זכתה במספר פרסים והוקרה על פועלה. בשנת 2006 הוענק לה פרס ישראל לספרות. בשנת 2008 הוענק לה פרס יקיר ירושלים על תרומתה לעיר ירושלים. בשנת 2009 הוענק לה פרס ישראל לספרות על הרומן "ימיו האחרונים של ראש הממשלה". אביבית בר זוהר גם זכתה במספר פרסים בינלאומיים. בשנת 2009, היא זכתה בפרס הבינלאומי לנשים של אומץ מטעם משרד החוץ האמריקאי. בשנת 2010 הוענק לה פרס הקרן הבינלאומית לתקשורת נשים בעיתונות.

ספריה של אביבית בר זוהר

אביבית בר זוהר כתבה מספר ספרים, ביניהם רב המכר "ימיו האחרונים של ראש הממשלה". כמו כן, כתבה מספר ספרי עיון, ביניהם "בת ראש הממשלה", המספר את סיפור חייה כשגדלה במשפחת רבין. היא כתבה גם בכמה עיתונים ומגזינים ישראלים, ביניהם "הארץ", "מעריב" ו"ידיעות אחרונות".

תרומותיה של אביבית בר זוהר לתהליך השלום

אביבית בר זוהר הייתה חברה פעילה בתנועת השלום הישראלית. היא הייתה מעורבת במספר יוזמות שלום, כולל יוזמת ז'נבה וקואליציית השלום הישראלית-פלסטינית. היא גם חברה בפורום הנשים הישראלי-פלסטיניות. היא גם הייתה תומכת קולנית בפתרון שתי המדינות והתבטאה נגד כיבוש השטחים הפלסטיניים.

מורשת אביבית בר זוהר

אביבית בר זוהר השיגה הרבה בחייה והותירה אחריה מורשת מתמשכת. היא הייתה תומכת קולנית לשלום והייתה מעורבת במספר יוזמות שלום. היא גם הייתה תומכת חזקה בפתרון שתי המדינות והתבטאה נגד כיבוש השטחים הפלסטיניים. ספריה זכו לקריאה נרחבת ותוכנית הטלוויזיה שלה זכתה לפופולריות בישראל. מורשתה תמשיך להוות השראה לדורות הבאים של ישראלים ופלסטינים.

סיכום

אביבית בר זוהר היא סופרת, עיתונאית ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא השיגה הרבה בחייה והותירה אחריה מורשת מתמשכת. היא כתבה כמה ספרים, ביניהם רומן רב המכר "ימיו האחרונים של ראש הממשלה". היא גם הייתה חברה פעילה בתנועת השלום הישראלית והייתה מעורבת במספר יוזמות שלום. היא זכתה במספר פרסים והוקרה על פועלה, ביניהם פרס ישראל לספרות ופרס הנשים הבינלאומיות לאומץ. מורשתה תמשיך להוות השראה לדורות הבאים של ישראלים ופלסטינים. למידע נוסף על אביבית בר זוהר, בקר ב-YouTube .

  • אביבית בר זוהר היא סופרת, עיתונאית ומנחת טלוויזיה ישראלית.
  • היא כתבה כמה ספרים, ביניהם רומן רב המכר "ימיו האחרונים של ראש הממשלה".
  • היא הייתה חברה פעילה בתנועת השלום הישראלית והייתה מעורבת במספר יוזמות שלום.
  • היא זכתה במספר פרסים והוקרה על פועלה, ביניהם פרס ישראל לספרות ופרס הנשים הבינלאומיות לאומץ.
  • מורשתה תמשיך להוות השראה לדורות הבאים של ישראלים ופלסטינים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן