דף הבית » מומלץ בהקדם » מיקי זוהר: שם משפחה מקורי

מיקי זוהר: שם משפחה מקורי

מיקי זוהר: שם משפחה מקורי מיקי זוהר הוא פוליטיקאי ישראלי וחבר כנסת. הוא חבר במפלגת הליכוד ומכהן כיום כשר לשיתוף פעולה אזורי. זוהר נולד בעיר באר שבע שבמדבר הנגב בדרום הארץ. הוא בן לעולים ממרוקו והוא בן משפחתו הראשון שנולד בישראל. זוהר שירת בצבא ההגנה לישראל (צה"ל) במשך שלוש שנים והגיע לדרגת רס"ר. לאחר שירותו הצבאי למד משפטים באוניברסיטת חיפה וסיים בהצטיינות. לאחר מכן המשיך לעבוד כעורך דין במגזר הפרטי. בשנת 2013 נבחר זוהר לכנסת כחבר הליכוד. הוא נבחר מחדש בשנים 2015 ו-2019. בתקופתו בכנסת כיהן כחבר בוועדת החוץ והביטחון, בוועדת החוקה, חוק ומשפטים ובוועדת הכספים. בשנת 2019 היה זוהר מונה לשר לשיתוף פעולה אזורי בממשלת ישראל. במסגרת תפקידו הוא אחראי על קידום שיתוף הפעולה בין ישראל לשכנותיה במזרח התיכון. הוא גם היה מעורב במו"מ עם הרשות הפלסטינית וממשלות אזוריות אחרות. זוהר הוא תומך חזק בזכויות אזרחי ישראל ותומך קולני באינטרסים הביטחוניים והכלכליים של המדינה. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. זוהר הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי ותומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו. זוהר מאמין חזק בחשיבות החינוך והיה תומך קולני של מערכת החינוך הישראלית. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. זוהר הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי ותומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו. זוהר מאמין חזק בחשיבות החינוך והיה תומך קולני של מערכת החינוך הישראלית. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. זוהר הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי ותומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו. זוהר מאמין חזק בחשיבות החינוך והיה תומך קולני של מערכת החינוך הישראלית. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. זוהר הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי ותומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו. זוהר מאמין חזק בחשיבות החינוך והיה תומך קולני של מערכת החינוך הישראלית. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. זוהר הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי ותומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו. זוהר מאמין חזק בחשיבות החינוך והיה תומך קולני של מערכת החינוך הישראלית. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. זוהר הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי ותומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו. זוהר מאמין חזק בחשיבות החינוך והיה תומך קולני של מערכת החינוך הישראלית. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. זוהר הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי ותומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו. זוהר מאמין חזק בחשיבות החינוך והיה תומך קולני של מערכת החינוך הישראלית. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. לסיכום, מיקי זוהר הוא פוליטיקאי ישראלי וחבר כנסת. הוא תומך חזק בזכויות אזרחי ישראל ותומך קולני באינטרסים הביטחוניים והכלכליים של המדינה. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי והיה תומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו. הוא מאמין חזק בחשיבות החינוך והיה תומך קולני של מערכת החינוך הישראלית. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה.

רקע וקריירה של מיקי זוהר

מיקי זוהר נולד בעיר באר שבע שבמדבר הנגב בדרום הארץ. הוא בן לעולים ממרוקו והוא בן משפחתו הראשון שנולד בישראל. לאחר שירותו הצבאי למד משפטים באוניברסיטת חיפה וסיים בהצטיינות. לאחר מכן המשיך לעבוד כעורך דין במגזר הפרטי. בשנת 2013 נבחר זוהר לכנסת כחבר במפלגת הליכוד. הוא נבחר מחדש ב-2015 וב-2019.

תפקיד נוכחי בממשלת ישראל

בשנת 2019 מונה זוהר לשר לשיתוף פעולה אזורי בממשלת ישראל. במסגרת תפקידו הוא אחראי על קידום שיתוף הפעולה בין ישראל לשכנותיה במזרח התיכון. הוא גם היה מעורב במשא ומתן עם הרשות הפלסטינית וממשלות אזוריות אחרות.

הסברה וביקורת

זוהר הוא תומך חזק בזכויות אזרחי ישראל ותומך נמרץ באינטרסים הביטחוניים והכלכליים של המדינה. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי והיה תומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו.

סיכום

מיקי זוהר הוא פוליטיקאי ישראלי וחבר כנסת. הוא תומך חזק בזכויות אזרחי ישראל ותומך קולני באינטרסים הביטחוניים והכלכליים של המדינה. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. הוא תומך נלהב למען זכויות העם היהודי והיה תומך קולני של מדינת ישראל. הוא גם היה מבקר קולני של האו"ם ומדיניותו. הוא מאמין חזק בחשיבות החינוך והיה תומך קולני של מערכת החינוך הישראלית. הוא גם היה מבקר קולני של הרשות הפלסטינית ומדיניותה. למידע נוסף על מיקי זוהר, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן