דף הבית » הכי מדובר » איילת שקד – מנהיגה פוליטית בישראל

איילת שקד – מנהיגה פוליטית בישראל

2023-04-13 23:00:00+02:00

מי זאת איילת שקד?

איילת שקד היא פוליטיקאית ישראלית ושרת המשפטים לשעבר. היא חברה במפלגת הימין הפוליטית, הימין החדש. שקד נולדה בירושלים בשנת 1975 וגדלה בשכונת רחביה בעיר. היא למדה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיימה תואר במדעי המחשב. שקד החלה את הקריירה הפוליטית שלה בשנת 2006, כשנבחרה לכנסת, הפרלמנט הישראלי. היא כיהנה כחברת כנסת עד שנת 2015, אז מונתה לשרת המשפטים. בתקופת כהונתה כשרת המשפטים הייתה שקד אחראית להכנסת מספר רפורמות במערכת המשפט בישראל, ביניהן הכנסת מערכת משפט חדשה לתביעות קטנות והקמת בית משפט חדש לסכסוכי עבודה.

דעותיה הפוליטיות של איילת שקד

שקד היא חסידה חזקה של הימין בפוליטיקה הישראלית. היא תומכת קולנית בהתנחלויות בגדה והייתה מתנגדת חריפה לפתרון שתי המדינות. היא גם הייתה מבקרת קולנית של הרשות הפלסטינית וקראה לפירוק הרשות הפלסטינית. שקד גם תומכת נלהבת של צבא ההגנה הישראלי וקראה להגדיל את ההוצאות הצבאיות. היא גם הייתה מבקרת קולנית של האו"ם וקראה לבטל את מימון הארגון.

השפעתה של איילת שקד על החברה הישראלית

לשקד הייתה השפעה משמעותית על החברה הישראלית. היא שימשה אוהדת קולנית למען זכויות האישה בישראל והייתה מבקרת קולנית של פערי השכר בין המינים. היא גם שימשה אוהדת קולנית למען זכויות הלהט"ב בישראל והייתה תומכת קולנית בנישואים חד-מיניים. שקד הייתה גם אוהדת קולנית למען חופש הדת בישראל ומבקרת קולנית של הממסד היהודי האורתודוקסי בישראל. היא גם שימשה תמיכה קולנית בפלורליזם דתי בישראל ומבקרת קולנית של הממסד היהודי החרדי בישראל.

דעותיה השנויות במחלוקת של איילת שקד

שקד הייתה גם חסידה קולנית של דעות שנויות במחלוקת. היא הייתה תומכת קולנית של עונש המוות בישראל ומבקרת קולנית של בית המשפט העליון בישראל. היא גם הייתה מבקרת קולנית של החלטת בית המשפט העליון הישראלי לבטל את עונש המוות בישראל. שקד הייתה גם מבקרת קולנית של תהליך השלום הישראלי-פלסטיני וקראה לסיפוח הגדה המערבית. היא גם הייתה מבקרת קולנית של פתרון שתי המדינות וקראה להקמת מדינה אחת בישראל ובשטחים הפלסטיניים.

העתיד הפוליטי של איילת שקד

שקד היא כיום חברת כנסת וחברה במפלגת הימין החדש. היא נתפסת כראש ממשלה עתידית פוטנציאלית של ישראל ונתפסת כמנהיגה פוטנציאלית של הימין בפוליטיקה הישראלית. שקד היא דמות שנויה במחלוקת בפוליטיקה הישראלית ודעותיה על הסכסוך הישראלי-פלסטיני זכו לביקורת רבה. עם זאת, היא נתפסת גם כמנהיגה פוטנציאלית של הימין בפוליטיקה הישראלית ודעותיה על חופש דת וזכויות להט"ב זכו לשבחים רבים.

סיכום

איילת שקד היא דמות שנויה במחלוקת בפוליטיקה הישראלית. היא חסידה קולנית של הימין בפוליטיקה הישראלית ודעותיה על הסכסוך הישראלי-פלסטיני זכו לביקורת רבה. עם זאת, היא נתפסת גם כמנהיגה פוטנציאלית של הימין בפוליטיקה הישראלית ודעותיה על חופש דת וזכויות להט"ב זכו לשבחים רבים. היא חסידה קולנית למען זכויות נשים בישראל ומבקרת קולנית של פערי השכר בין המינים. היא גם תומכת קולנית בהתנחלויות בגדה והייתה מתנגדת חריפה לפתרון שתי המדינות. שקד היא ראש ממשלת ישראל עתידית פוטנציאלית ונתפסת כמנהיגה פוטנציאלית של הימין בפוליטיקה הישראלית. למידע נוסף על איילת שקד, צפו בסרטון YouTube זה עליה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן