דף הבית » הכי מדובר » מירי רגב: מבט על חייו וקריירה של הפוליטיקאי הישראלי

מירי רגב: מבט על חייו וקריירה של הפוליטיקאי הישראלי

2023-05-11 08:10:00+02:00

מי זאת מירי רגב?

מירי רגב היא פוליטיקאית ישראלית וקצינת צבא לשעבר המכהנת כיום כשרת התרבות והספורט בממשלת ישראל. היא חברת הליכוד וחברת כנסת משנת 2009. רגב נולדה בקרית גת בשנת 1961 וגדלה במשפחה יהודית מסורתית. היא למדה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיימה תואר במשפטים.

הקריירה הצבאית של מירי רגב

רגב החלה את הקריירה הצבאית שלה בשנת 1982, כשהתגייסה לצבא ההגנה לישראל (צה"ל). היא שירתה בצה"ל במשך 22 שנים, ועלתה לדרגת תא"ל. בתקופתה בצבא שירתה רגב במספר תפקידים, בין היתר כראש מנהלת כוח האדם בצה"ל וכמפקדת פיקוד העורף בצה"ל.

הקריירה הפוליטית של רגב

ב-2006 עזבה רגב את הצבא ונכנסה לפוליטיקה. היא הצטרפה למפלגת הליכוד ונבחרה לכנסת בשנת 2009. מאז מילאה שורה של תפקידים בממשלת ישראל, בין היתר כשר התחבורה, שרת התרבות והספורט ושר לביטחון פנים.

השקפותיה הפוליטיות של רגב

רגב היא תומכת נלהבת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל מפלגת הליכוד. היא תומכת ווקאלית לתהליך השלום הישראלי-פלסטיני והייתה מתנגדת קולנית לתנועת החרם, ההשקעה והסנקציות (BDS). רגב גם תומכת נלהבת במדיניות הימין של ישראל, לרבות הרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית.

הצהרותיה השנויות במחלוקת של רגב

רגב ספגה ביקורת על כך שאמרה הצהרות שנויות במחלוקת בעבר. ב-2015 היא התייחסה למהגרים אפריקאים בישראל כאל "סרטן" וקראה לגרש אותם. היא ספגה ביקורת גם על תמיכתה במדיניות הימין של ישראל, כולל תמיכתה בהרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית.

תפקידה הנוכחי של רגב בממשלת ישראל

רגב מכהנת כיום כשרת התרבות והספורט בממשלת ישראל. בתפקיד זה אחראית לפקח על פעילות התרבות והספורט במדינה. היא גם שימשה תמיכה קולנית לתהליך השלום הישראלי-פלסטיני והייתה מתנגדת קולנית לתנועת החרם, ההשקעה והסנקציות (BDS).

שאלות ותשובות

ש: מה הרקע של מירי רגב?

ת: מירי רגב היא פוליטיקאית ישראלית וקצינת צבא לשעבר המכהנת כיום כשרת התרבות והספורט בממשלת ישראל. היא חברת הליכוד וחברת כנסת משנת 2009. רגב נולדה בקרית גת בשנת 1961 וגדלה במשפחה יהודית מסורתית. היא למדה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיימה תואר במשפטים.

ש: מהי עמדתה הפוליטית של מירי רגב?

ת: רגב היא תומכת נלהבת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל מפלגת הליכוד. היא תומכת ווקאלית לתהליך השלום הישראלי-פלסטיני והייתה מתנגדת קולנית לתנועת החרם, ההשקעה והסנקציות (BDS). רגב גם תומכת נלהבת במדיניות הימין של ישראל, לרבות הרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית.

ש: מהו תפקידה הנוכחי של מירי רגב בממשלת ישראל?

ת: רגב מכהנת כיום כשרת התרבות והספורט בממשלת ישראל. בתפקיד זה אחראית לפקח על פעילות התרבות והספורט במדינה. היא גם שימשה תמיכה קולנית לתהליך השלום הישראלי-פלסטיני והייתה מתנגדת קולנית לתנועת החרם, ההשקעה והסנקציות (BDS).

סיכום

מירי רגב היא פוליטיקאית ישראלית וקצינת צבא לשעבר המכהנת כיום כשרת התרבות והספורט בממשלת ישראל. היא חברת מפלגת הליכוד וחברת כנסת משנת 2009. רגב היא תומכת נלהבת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל מפלגת הליכוד, והיא אוהדת קולנית בתהליך השלום הישראלי-פלסטיני. היא גם הייתה מתנגדת קולנית של תנועת החרם, ההשקעה והסנקציות (BDS). רגב ספגה ביקורת על הצהרות שנויות במחלוקת בעבר, בהן התייחסותה למהגרים אפריקאים בישראל כ"סרטן" ותמיכתה בהרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית. למרות זאת, היא נותרה דמות חזקה בממשלת ישראל ומהווה דמות מפתח בפעילות התרבות והספורט במדינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן