דף הבית » הכי מדובר » ג'קי אזולאי: מבט מהיר על הפוליטיקאי הישראלי

ג'קי אזולאי: מבט מהיר על הפוליטיקאי הישראלי

ג'קי אזולאי: מבט מהיר על הפוליטיקאי הישראלי

מי זה ג'קי אזולאי?

ג'קי אזולאי היא פוליטיקאית ישראלית המכהנת כחברת כנסת משנת 2019. היא חברה במפלגת כחול לבן, מפלגת מרכז פוליטית בישראל. אזולאי נולד בירושלים בשנת 1974 והוא בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים. היא כיהנה במספר תפקידים בממשלת ישראל, בין היתר כחברת מועצת עיריית ירושלים וכחברת כנסת. אזולאי היא אוהדת חזקה למען זכויות נשים ותומכת קולנית של נשות החומה תנועה, השואפת להבטיח שלנשים תהיה זכות להתפלל בכותל המערבי בירושלים. היא גם הייתה מבקרת גלויה של מדיניות ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים.

הקריירה הפוליטית של ג'קי אזולאי

אזולאי החלה את דרכה הפוליטית במועצת העיר ירושלים בשנת 2008. כיהנה כחברת מועצה עד שנת 2013, אז נבחרה לכנסת. בכנסת כיהן אזולאי במספר ועדות, בהן ועדת החינוך, התרבות והספורט, ועדת הפנים ואיכות הסביבה וועדת החוץ והביטחון. אזולאי היה מבקר קולני של מדיניות ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים. . היא התבטאה נגד מדיניות ההתנחלויות של הממשלה וקראה לפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני. היא גם הייתה תומכת קולנית של תנועת נשות הכותל והתבטאה נגד ניסיונות הממשלה להגביל את זכויות הנשים להתפלל בכותל.

דעותיו של ג'קי אזולאי על פוליטיקה

אזולאי הוא פוליטיקאי מרכז המאמין בפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני. היא התבטאה נגד מדיניות ההתיישבות של הממשלה וקראה לפתרון הסכסוך במשא ומתן. היא גם הייתה תומכת קולנית של תנועת נשות הכות והתבטאה נגד ניסיונות הממשלה להגביל את זכויותיהן של נשים להתפלל בכותל. אזולאי תומך חזק בזכויות נשים והתבטא נגד אפליה מגדרית בישראל. היא גם הייתה מבקרת קולנית של מדיניות הממשלה כלפי הפלסטינים וקראה לפתרון הסכסוך במשא ומתן.

החינוך של ג'קי אזולאי

אזולאי היא בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיימה תואר במדעי המדינה. כמו כן, למדה באוניברסיטת חיפה ובמרכז הבינתחומי הרצליה.

משפחתו של ג'קי אזולאי

אזולאי נשואה ליוסי אזולאי ואב לשני ילדים.

ההישגים הפוליטיים של ג'קי אזולאי

אזולאי הייתה פעילה ווקאלית למען זכויות נשים ותומכת קולנית בתנועת נשות החומה. היא גם הייתה מבקרת גלויה של מדיניות ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים וקראה לפתרון הסכסוך במשא ומתן.

השוואה מהירה ג'קי אזולאי
מפלגה פוליטית כחול ולבן
חינוך האוניברסיטה העברית בירושלים
מִשׁפָּחָה נשואה ליוסי אזולאי, שני ילדים
הישגים פוליטיים תומך למען זכויות נשים, תומך קולני בתנועת נשות החומה, מבקר את מדיניות ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים

ג'קי אזולאי הוא פוליטיקאי ישראלי בולט שכיהן במספר תפקידים בממשלת ישראל. היא חברה במפלגת כחול לבן ותומכת חזקה בזכויות נשים. היא הייתה תומכת קולנית של תנועת נשות החומה ומבקרת בוטה של מדיניות ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים. אזולאי היא בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים ולמדה באוניברסיטת חיפה ובמרכז הבינתחומי. הרצליה. היא נשואה ליוסי אזולאי ואב לשני ילדים. אזולאי שימשה פעילה ווקאלית למען זכויות נשים ותומכת קולנית בתנועת נשות החומה. היא גם הייתה מבקרת גלויה של מדיניות ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים וקראה לפתרון מו"מ לסכסוך. אזולאי שימש במספר תפקידים בממשלת ישראל, לרבות כחבר מועצת העיר ירושלים וכפי חבר כנסת. בכנסת כיהנה במספר ועדות, ביניהן ועדת החינוך, התרבות והספורט, ועדת הפנים ואיכות הסביבה וועדת החוץ והביטחון. אזולאי תומך חזק בזכויות נשים ותומכת קולנית של תנועת נשות החומה. היא גם הייתה מבקרת גלויה של מדיניות ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים וקראה לפתרון הסכסוך במשא ומתן. אזולאי הוא פוליטיקאי מרכז המאמין בפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני והתבטא נגד מדיניות ההתנחלויות של הממשלה. ג'קי אזולאי הוא פוליטיקאי ישראלי בולט שכיהן במספר תפקידים בממשלת ישראל. היא תומכת חזקה בזכויות נשים ותומכת קולנית בתנועת נשות החומה. היא גם הייתה מבקרת גלויה של מדיניות ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים וקראה לפתרון הסכסוך במשא ומתן. אזולאי הוא פוליטיקאי מרכז המאמין בפתרון שתי המדינות לסכסוך הישראלי-פלסטיני והתבטא נגד מדיניות ההתנחלויות של הממשלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן