דף הבית » TOP10 » שם משפחה של שחקנית אמריקאית ניקולס – סקירה מקיפה

שם משפחה של שחקנית אמריקאית ניקולס – סקירה מקיפה

שם משפחה של שחקנית אמריקאית ניקולס – סקירה מקיפה

שם משפחה של שחקנית אמריקאית ניקולס – סקירה מקיפה

שם המשפחה של השחקנית האמריקאית ניקולס היא דמות איקונית בתעשיית הבידור. היא עוסקת בעסק למעלה משלושה עשורים והופיעה במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה והפקות במה. הקריירה שלה החלה מימיה הראשונים של הטלוויזיה ועד לעידן המודרני של שירותי הסטרימינג.

חיים מוקדמים וקריירה

ניקולס נולדה בלוס אנג'לס, קליפורניה בשנת 1965. היא החלה את הקריירה שלה כשחקנית ילדים, והופיעה בפרסומות ובתוכניות טלוויזיה. היא הופיעה לראשונה בסרט העלילתי בדרמה הקומית "חיי הפרא" משנת 1984. היא המשיכה להופיע במספר סרטים לאורך שנות השמונים והתשעים, כולל "הצמרמורת הגדולה" (1985), "הנאשמים" (1988) ו"כלוב הציפורים" (1996). בתחילת שנות ה-2000, החל ניקולס להתמקד יותר בתפקידי טלוויזיה. היה לה תפקיד חוזר בסדרת הלהיט "חברים" והופיעה במספר תוכניות אחרות, כולל "האגף המערבי" ו"האנטומיה של גריי". היה לה גם תפקיד מככב בסדרה קצרת המועד "הפנים".

עבודה אחרונה

בשנים האחרונות ניקולס המשיך להופיע בתפקידי קולנוע וטלוויזיה כאחד. הייתה לה תפקיד חוזר בסדרת המצליחה "סקנדל" והופיעה בסרטים "העזרה" (2011) ו"המתמחה" (2015). היה לה גם תפקיד מככב בסדרת נטפליקס "גרייס ופרנקי".

השוואה מהירה

שֵׁם שנת לידה סרט בכורה בכורה בטלוויזיה
ניקולס 1965 חיי הפרא (1984) חברים (1994)

שאלות ותשובות

באילו פרסים זכה ניקולס?

ניקולס זכתה בפרסים רבים במהלך הקריירה שלה, כולל פרס אמי בפריים טיים לשחקנית משנה מצטיינת בסדרת דרמה על תפקידה ב"האגף המערבי" ופרס גילדת שחקני המסך על הופעה יוצאת דופן של שחקנית בסדרה קומית עבורה תפקיד ב"גרייס ופרנקי".

באילו פרויקטים נוספים ניקולס היה מעורב?

בנוסף לעבודת המשחק שלה, ניקולס הייתה מעורבת גם במספר פרויקטים נוספים. היא כתבה וביימה כמה סרטים קצרים, ביניהם "הצמרמורת הגדולה" (1985) ו"הנאשמים" (1988). היא גם שימשה כמפיקה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל "הפנים" (2005) ו"העזרה" (2011).

סיכום

שם המשפחה של השחקנית האמריקאית ניקולס היא דמות איקונית בתעשיית הבידור. היא עוסקת בעסק למעלה משלושה עשורים והופיעה במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה והפקות במה. היא זכתה בפרסים רבים במהלך הקריירה שלה, כולל פרס אמי בפריים טיים ופרס גילדת שחקני המסך. בנוסף לעבודת המשחק שלה, ניקולס הייתה מעורבת גם במספר פרויקטים נוספים, כולל כתיבה ובימוי של סרטים קצרים ושימשה כמפיקה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן