דף הבית » TOP10 » כריס 7 אותיות: שחקן אמריקאי

כריס 7 אותיות: שחקן אמריקאי

כריס 7 אותיות: שחקן אמריקאי

מי זה כריס 7 אותיות?

כריס 7 אותיות הוא שחקן אמריקאי שכיכב בסרטים ובתוכניות טלוויזיה רבות. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "היוצאים", "העיר" וה"שופט", כמו גם בתפקידו כראש סדרת הטלוויזיה "בוש". הוא גם הופיע בסרטים רבים ובתוכניות טלוויזיה אחרות, כולל The Equalizer, The Finest Hours ו-Patriots Day.

חיים מוקדמים וקריירה

כריס 7 אותיות נולד בבוסטון, מסצ'וסטס בשנת 1975. הוא למד באוניברסיטת מסצ'וסטס אמהרסט, שם למד אנגלית ותיאטרון. לאחר שסיים את לימודיו, הוא עבר ללוס אנג'לס כדי להמשיך בקריירת משחק. הוא עשה את הופעת הבכורה שלו בסדרת הטלוויזיה The Practice בשנת 1997. לאחר מכן המשיך להופיע במספר סרטים, כולל Gone Baby Gone, The Town ו- The לִשְׁפּוֹט. הוא גם כיכב בסדרת הטלוויזיה Bosch מ-2014 עד 2019.

פרסים ושבחים

כריס 7 אותיות היה מועמד לפרסים רבים במהלך הקריירה שלו. הוא היה מועמד לפרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו ב-The Departed בשנת 2006. הוא גם היה מועמד לפרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בדרמה בסדרת טלוויזיה על תפקידו ב-Bosch בשנת 2016.

פרויקטים אחרונים

כריס 7 אותיות הופיע לאחרונה בסרטים Patriots Day ו- The Finest Hours. הוא גם כיכב בסדרת הטלוויזיה The Equalizer, שהוצגה בבכורה בשנת 2018. הוא מצלם כעת את הסרט הקרוב The Little Things, שעתיד לצאת לאקרנים ב-2021.

חיים אישיים

כריס 7 אותיות נשוי לשחקנית והדוגמנית ריה דורהאם. לזוג שלושה ילדים משותפים. הוא שחקן גולף נלהב ונהנה לנגן בגיטרה בזמנו הפנוי.

שאלות ותשובות

באילו פרסים זכה כריס 7 אותיות?

כריס 7 אותיות היה מועמד לפרסים רבים במהלך הקריירה שלו, כולל פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו ב-The Departed בשנת 2006 ופרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בדרמה בסדרת טלוויזיה על תפקידו ב-Bosch בשנת 2016.

באילו סרטים הופיע כריס 7 אותיות?

כריס 7 מכתבים הופיע בסרטים רבים, כולל The Departed, The Town, The Judge, Gone Baby Gone, Patriots Day ו- The Finest Hours. כעת הוא מצלם את הסרט הקרוב The Little Things, שעתיד לצאת לאקרנים ב-2021.

איך החיים האישיים של כריס 7 אותיות?

כריס 7 אותיות נשוי לשחקנית והדוגמנית ריה דורהאם. לזוג שלושה ילדים משותפים. הוא שחקן גולף נלהב ונהנה לנגן בגיטרה בזמנו הפנוי.

סיכום

כריס 7 אותיות הוא שחקן אמריקאי שכיכב בסרטים ובתוכניות טלוויזיה רבות. הוא היה מועמד לפרסים רבים במהלך הקריירה שלו, כולל פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו ב-The Departed בשנת 2006 ופרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בדרמה בסדרת טלוויזיה על תפקידו ב-Bosch בשנת 2016. מצלמים כעת את הסרט הקרוב The Little Things, שעתיד לצאת לאקרנים ב-2021.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן