דף הבית » TOP10 » שחקנית הוליווד שם משפחה דונר

שחקנית הוליווד שם משפחה דונר

שחקנית הוליווד שם משפחה דונר

שחקנית הוליווד שם משפחה דונר

שם משפחה דונר היא שחקנית הוליוודית שנמצאת בתעשיית הבידור למעלה מעשור. היא שיחקה במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה והפקות במה. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "הנגאובר", "הזאב מוול סטריט" וה"קצר הגדול". דונר נולדה בלוס אנג'לס, קליפורניה בשנת 1988. היא למדה באוניברסיטת דרום קליפורניה, שם למדה תיאטרון וקולנוע. לאחר שסיימה את לימודיה, היא עברה לניו יורק כדי להמשיך בקריירת המשחק שלה. התפקיד המרכזי הראשון של דונר היה בסרט "הנגאובר" בשנת 2009. היא שיחקה את התפקיד של ארוסתו של סטו, מליסה. הסרט זכה להצלחה גדולה ודונר זכתה לשבחי המבקרים על הופעתה. היא המשיכה לככב ב"זאב מוול סטריט" ו"הקצר הגדול", שניהם גם הצליחו. דונר הופיעה גם בתוכניות טלוויזיה רבות, כולל האישה הטובה, פרויקט מינדי ותיאוריית המפץ הגדול. היו לה גם תפקידי אורח בתוכניות כמו Law & Order: SVU ו-Grey's Anatomy. בנוסף לקריירת המשחק שלה, דונר היא גם זמרת מוכשרת. היא הוציאה שני אלבומים, שניהם זכו לשבחי המבקרים. היא גם הופיעה במספר קונצרטים חיים והופיעה בתוכניות טלוויזיה כגון The Tonight Show with Jimmy Fallon. דונר גם הייתה מעורבת במספר מטרות צדקה. היא תומכת באגודה האמריקאית לסרטן והייתה מעורבת במספר גיוסי כספים עבור הארגון. היא גם תומכת של החברה ההומנית והייתה מעורבת במספר מאמצי הצלת בעלי חיים.

חיים מוקדמים וחינוך

דונר נולדה בלוס אנג'לס, קליפורניה בשנת 1988. היא גדלה במשפחה ממעמד הביניים ולמדה בבית ספר ציבורי מקומי. היא הייתה סטודנטית פעילה והשתתפה במספר פעילויות מחוץ לבית הספר, כולל תיאטרון ומקהלה. דונר למדה באוניברסיטת דרום קליפורניה, שם למדה תיאטרון וקולנוע. היא סיימה את לימודיה בהצטיינות בשנת 2010 ועברה לניו יורק כדי להמשיך בקריירת המשחק שלה.

קריירת משחק

התפקיד הגדול הראשון של דונר היה בסרט "הנגאובר" בשנת 2009. היא שיחקה את התפקיד של ארוסתו של סטו, מליסה. הסרט זכה להצלחה גדולה ודונר זכתה לשבחי המבקרים על הופעתה. היא המשיכה לככב ב"זאב מוול סטריט" ו"הקצר הגדול", שניהם גם הצליחו. דונר הופיעה גם בתוכניות טלוויזיה רבות, כולל האישה הטובה, פרויקט מינדי ותיאוריית המפץ הגדול. היו לה גם תפקידי אורח בתוכניות כמו Law & Order: SVU ו- Grey's Anatomy.

קריירת מוזיקה

בנוסף לקריירת המשחק שלה, דונר היא גם זמרת מוכשרת. היא הוציאה שני אלבומים, שניהם זכו לשבחי המבקרים. היא גם הופיעה במספר קונצרטים חיים והופיעה בתוכניות טלוויזיה כמו The Tonight Show with Jimmy Fallon.

מטרות צדקה

דונר גם היה מעורב במספר מטרות צדקה. היא תומכת באגודה האמריקאית לסרטן והייתה מעורבת במספר גיוסי כספים עבור הארגון. היא גם תומכת של האגודה ההומנית והייתה מעורבת במספר מאמצי הצלת בעלי חיים. שם משפחה דונר היא שחקנית הוליוודית שנמצאת בתעשיית הבידור למעלה מעשור. היא שיחקה במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה והפקות במה. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "הנגאובר", "הזאב מוול סטריט" ו"הקצר הגדול". דונר גם היה מעורב במספר מטרות צדקה והוא זמר מוכשר. הצלחתה בתעשיית הבידור היא עדות לעבודתה הקשה ולמסירותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן