דף הבית » TOP10 » השחקנית הישראלית השכז: מבט מהיר על הקריירה שלה

השחקנית הישראלית השכז: מבט מהיר על הקריירה שלה

השחקנית הישראלית השכז: מבט מהיר על הקריירה שלה

מי זה חשז?

השחז היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה מעשור. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "הנבחר" ו"קול ישראל". היא גם הופיעה במספר סרטים, כולל "הריקוד האחרון" ו"הנשיקה האחרונה".

הקריירה המוקדמת של השחז

השחז החלה את דרכה בתעשיית הבידור בשנת 2006, כאשר לוהקה לסדרת הטלוויזיה "הנבחר". היא גילמה את התפקיד של אישה צעירה שנבחרה להיות מנהיגה של קבוצת אנשים שמנסים לשרוד בעולם פוסט-אפוקליפטי. התוכנית הייתה להיט ורצה במשך שלוש עונות. בשנת 2008 לוהק השכז לסדרת הטלוויזיה "קול ישראל". היא גילמה את התפקיד של אישה צעירה שנבחרה להיות מנהיגה של קבוצת אנשים שמנסים לשרוד בעולם פוסט-אפוקליפטי. התוכנית הייתה להיט ורצה במשך שלוש עונות.

הקריירה הקולנועית של השחז

השחז עשתה גם קריירה מצליחה בקולנוע. תפקידה הגדול הראשון היה בסרט "הריקוד האחרון" מ-2009. היא גילמה את התפקיד של אישה צעירה שנבחרה להיות מנהיגה של קבוצת אנשים שמנסים לשרוד בעולם פוסט-אפוקליפטי. הסרט זכה להצלחה והיה מועמד למספר פרסים.בשנת 2011 שיחקה השחז בסרט "הנשיקה האחרונה". היא גילמה את התפקיד של אישה צעירה שנבחרה להיות מנהיגה של קבוצת אנשים שמנסים לשרוד בעולם פוסט-אפוקליפטי. הסרט היה להיט והיה מועמד למספר פרסים.

פרויקטים אחרים של השחז

בנוסף לעבודתה בטלוויזיה ובקולנוע, השכז עשתה קריירה מצליחה גם בפרויקטים נוספים. היא הופיעה במספר קליפים, ביניהם "קול ישראל" ו"הריקוד האחרון". היא גם הופיעה בכמה פרסומות, ביניהן "הנבחר" ו"הנשיקה האחרונה".

הישגי החשכז

השחז עשתה קריירה מצליחה בתעשיית הבידור. היא הייתה מועמדת למספר פרסים, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על משחקה בסרט "הריקוד האחרון". היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, כולל פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד משנה על משחקה בסרט "הנשיקה האחרונה".

השוואה מהירה של הקריירה של השחז

פּרוֹיֶקט שָׁנָה תַפְקִיד תשבחות
הנבחר 2006 תפקיד ראשי לא
קול ישראל 2008 תפקיד ראשי לא
הריקוד האחרון 2009 תפקיד ראשי פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי
הנשיקה האחרונה 2011 תפקיד תומך פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד משנה

השחז היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה מעשור. הייתה לה קריירה מצליחה בטלוויזיה, בקולנוע ובפרויקטים אחרים. היא הייתה מועמדת למספר פרסים, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה ב"הריקוד האחרון" ופרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד משנה על משחקה ב"הנשיקה האחרונה" . השחז היא שחקנית מוכשרת שעשתה לעצמה שם בתעשיית הבידור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן