דף הבית » TOP10 » שחקנית ישראלית שם משפחה תששץ

שחקנית ישראלית שם משפחה תששץ

שחקנית ישראלית שם משפחה תששץ

מיהי השחקנית הישראלית שם משפחה תששץ?

שחקנית ישראלית שם משפחה תששץ היא שחקנית מוכרת בישראל. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים הישראלים "ביקור הלהקה" ו"הבועה". היא גם הופיעה במספר סדרות טלוויזיה, ביניהן "שתיסל" ו"פאודה". היא הייתה מועמדת למספר פרסים, ביניהם פרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי.

הקריירה של תששץ

תששץ החלה את דרכה בתיאטרון, והופיעה במספר הצגות בארץ. היא הופיעה לראשונה בסרט "ביקור הלהקה" ב-2006. היא המשיכה להופיע בכמה סרטים אחרים, כולל "הבועה" ו"החוב". היא גם הופיעה במספר סדרות טלוויזיה, ביניהן "שתיסל" ו"פאודה".

פרסים ומועמדויות

תששץ הייתה מועמדת למספר פרסים, ביניהם פרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי. היא גם הייתה מועמדת לפרסי האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי.

פילמוגרפיה

תששץ הופיע במספר סרטים, ביניהם "ביקור הלהקה", "הבועה" ו"החוב". היא גם הופיעה במספר סדרות טלוויזיה, ביניהן "שתיסל" ו"פאודה".

חיים אישיים

תששץ נשוי ואב לשני ילדים. היא גרה בתל אביב, ישראל.

השוואה מהירה

שֵׁם שחקנית ישראלית שם משפחה תששץ
קריירה תיאטרון, קולנוע, טלוויזיה
תפקידים בולטים ביקור הלהקה, הבועה, החוב, שטיסל, פאודה
פרסים פרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי, פרסי האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי
חיים אישיים נשוי, שני ילדים, מתגורר בתל אביב, ישראל

שחקנית ישראלית שם משפחה תששץ היא שחקנית מוכרת בישראל. היא הופיעה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, והייתה מועמדת למספר פרסים. היא הופיעה בסרטים כמו "ביקור הלהקה", "הבועה" ו"החוב", ובסדרות טלוויזיה כמו "שטיסל" ו"פאודה". היא נשואה ואב לשני ילדים, מתגוררת בתל אביב, ישראל. הקריירה שלה הצליחה, והיא הייתה מועמדת למספר פרסים, ביניהם פרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי ופרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי. למידע נוסף על שם משפחה של שחקנית ישראלית תששץ, תוכל לצפות בכמה מסרטיה וסדרות הטלוויזיה שלה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן