דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה של שוורץ: מקור ומשמעות

שם משפחה של שוורץ: מקור ומשמעות

שם משפחה של שוורץ: מקור ומשמעות

שם משפחה של שוורץ: מקור ומשמעות

שם המשפחה של שוורץ הוא שם נפוץ, כאשר אנשים רבים נושאים אותו ברחבי העולם. זהו שם משפחה גרמני, שמקורו במילה הגרמנית "schwarz", שפירושה "שחור". השם ניתן במקור לאנשים עם שיער כהה או עור כהה, ומניחים שמקורו בימי הביניים. שם המשפחה שוורץ נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-16 הפופולרי ביותר. זה גם נפוץ למדי באוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר.

וריאציות של שם המשפחה שוורץ

לשם המשפחה של שוורץ יש וריאציות רבות, כולל שוורץ, שוורץ, שוורצנברג, שוורצר ושוורצן. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות, וחלקן נפוצות יותר מאחרות. לדוגמה, וריאציה של שוורץ נפוצה יותר בגרמניה, בעוד וריאציה שוורצנברג נפוצה יותר באוסטריה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שוורץ

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה של שוורץ. כמה מהבולטים ביותר כוללים: – השחקן והקומיקאי אדם סנדלר – השחקנית סקרלט ג'והנסון – הזמרת והכותבת בוב דילן – שחקן הכדורסל קובי בראיינט – השחקן והבמאי בן סטילר – השחקן והבמאי מל ברוקס – הזמר והפזמונאי טיילור סוויפט – שחקן וקומיקאי סת' רוגן – השחקן והבמאי סטיבן ספילברג

שם משפחה של שוורץ במדינות אחרות

שם המשפחה שוורץ נפוץ למדי גם במדינות אחרות ברחבי העולם. בצרפת, זהו שם המשפחה הרביעי בשכיחותו, בעוד שבקנדה זהו שם המשפחה ה-6 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-8 בשכיחותו, ובאוסטרליה זהו שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. בנוסף למדינות אלו, שם המשפחה שוורץ נפוץ למדי גם בחלקים אחרים של אירופה, כמו איטליה, ספרד והולנד. זה גם נפוץ למדי בדרום אמריקה, במיוחד בברזיל ובארגנטינה. שם המשפחה שוורץ נפוץ למדי גם בחלקים אחרים של העולם, כמו הודו, סין ויפן. בהודו, זהו שם המשפחה ה-8 בשכיחותו, בעוד שבסין הוא שם המשפחה ה-10 בשכיחותו. ביפן, זהו שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר. שם המשפחה של שוורץ הוא שם נפוץ, כאשר אנשים רבים נושאים אותו ברחבי העולם. זהו שם משפחה גרמני, שמקורו במילה הגרמנית "schwarz", שפירושה "שחור". השם ניתן במקור לאנשים עם שיער כהה או עור כהה, ומניחים שמקורו בימי הביניים. הוא נפוץ ביותר בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית, ויש לו וריאציות רבות, כולל שוורץ, שוורץ, שוורצנברג, שוורצר ושוורצן. יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה שוורץ, והוא גם נפוץ למדי במדינות אחרות ברחבי העולם, כמו צרפת, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, איטליה, ספרד, הולנד, ברזיל, ארגנטינה, הודו, סין, ויפן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן