דף הבית » להעביר את הזמן » מהו שם המשפחה הנפוץ ביותר?

מהו שם המשפחה הנפוץ ביותר?

מהו שם המשפחה הנפוץ ביותר?

מהו שם המשפחה הנפוץ ביותר?

שם המשפחה הנפוץ ביותר בעולם הוא וואנג, שמקורו בסין. ההערכה היא שכ-92 מיליון אנשים בעולם נושאים את שם המשפחה וואנג. זהו גם שם המשפחה הנפוץ ביותר בסין, שם מעריכים כי כ-100 מיליון איש יש את שם המשפחה וואנג. במקום השני נמצא שם המשפחה לי, שגם הוא ממוצא סיני. ההערכה היא שכ-87 מיליון אנשים בעולם נושאים את שם המשפחה לי. זהו גם שם המשפחה השני בשכיחותו בסין, שם מעריכים כי כ-95 מיליון בני אדם הם בעלי שם המשפחה Li. שם המשפחה השלישי הנפוץ בעולם הוא ג'אנג, שגם הוא ממוצא סיני. ההערכה היא שכ-75 מיליון אנשים בעולם נושאים את שם המשפחה ג'אנג. זהו גם שם המשפחה השלישי בשכיחותו בסין, שם מעריכים כי כ-80 מיליון איש יש את שם המשפחה Zhang. שם המשפחה הרביעי הנפוץ בעולם הוא גרסיה, שמקורו בספרדי. ההערכה היא שכ-60 מיליון אנשים בעולם נושאים את שם המשפחה גרסיה. זהו גם שם המשפחה הרביעי בשכיחותו בספרד, שם ההערכה היא שלכ-5 מיליון אנשים יש את שם המשפחה גרסיה. שם המשפחה החמישי הנפוץ בעולם הוא גונזלס, שגם הוא ממוצא ספרדי. ההערכה היא שכ-55 מיליון אנשים בעולם נושאים את שם המשפחה גונזלס. זהו גם שם המשפחה החמישי בשכיחותו בספרד, שם ההערכה היא שלכ-4 מיליון אנשים יש את שם המשפחה גונזלס.

שמות המשפחה הנפוצים ביותר לפי מדינה

שם המשפחה הנפוץ ביותר בארצות הברית הוא סמית', שמקורו באנגלית. ההערכה היא שכ-2.5 מיליון אנשים בארצות הברית נושאים את שם המשפחה Smith. בקנדה, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא Li, שמקורו בסין. ההערכה היא שכמיליון אנשים בקנדה נושאים את שם המשפחה Li. בבריטניה, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא סמית', שמקורו באנגלית. ההערכה היא שכ-1.5 מיליון אנשים בבריטניה נושאים את שם המשפחה Smith. באוסטרליה, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא Smith, שמקורו באנגלית. ההערכה היא שכמיליון אנשים באוסטרליה נושאים את שם המשפחה Smith. בהודו, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא Devi, שמקורו הינדי. ההערכה היא שכ-30 מיליון אנשים בהודו נושאים את שם המשפחה דווי.

שמות המשפחה הנפוצים ביותר באירופה

בגרמניה, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא מולר, שמקורו בגרמניה. ההערכה היא שכ-3 מיליון אנשים בגרמניה נושאים את שם המשפחה מולר. בצרפת, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא מרטין, שמקורו בצרפת. ההערכה היא שכ-2 מיליון אנשים בצרפת נושאים את שם המשפחה מרטין. באיטליה, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא רוסי, שמקורו באיטליה. ההערכה היא שכ-1.5 מיליון אנשים באיטליה נושאים את שם המשפחה רוסי. ברוסיה, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא איבנוב, שמקורו ברוסיה. ההערכה היא שכמיליון אנשים ברוסיה נושאים את שם המשפחה איבנוב. בספרד, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא גרסיה, שמקורו ספרדי. ההערכה היא שכ-5 מיליון אנשים בספרד נושאים את שם המשפחה גרסיה.

שמות המשפחה הנפוצים ביותר באסיה

ביפן, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא סאטו, שמקורו יפני. ההערכה היא שכ-1.5 מיליון אנשים ביפן נושאים את שם המשפחה Sato. בדרום קוריאה, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא קים, שמקורו קוריאני. ההערכה היא שכ-5 מיליון אנשים בדרום קוריאה נושאים את שם המשפחה Kim. בפיליפינים, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא סנטוס, שמקורו ספרדי. ההערכה היא שכמיליון אנשים בפיליפינים נושאים את שם המשפחה סנטוס. באינדונזיה, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא סוהרטו, שמקורו בג'אווה. ההערכה היא שכמיליון אנשים באינדונזיה נושאים את שם המשפחה סוהרטו. בתאילנד, שם המשפחה הנפוץ ביותר הוא Thongkam, שמקורו התאילנדי. ההערכה היא שכמיליון אנשים בתאילנד נושאים את שם המשפחה Thongkam.

דעה אישית

ככותב בלוג, אני מוצא את זה מרתק ללמוד על שמות המשפחה הנפוצים ביותר ברחבי העולם. מעניין לראות כיצד למדינות שונות יש שמות משפחה נפוצים שונים, וכיצד שמות המשפחה הנפוצים ביותר במדינות מסוימות הם ממוצא שונה. מעניין גם לראות כיצד למדינות מסוימות יש את אותם שמות משפחה הנפוצים ביותר, כמו סמית בארצות הברית, קנדה, בריטניה ואוסטרליה. כדי ללמוד עוד על שמות המשפחה הנפוצים ביותר ברחבי העולם, תוכל לצפות בסרטון YouTube זה, או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן