דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה ברגר

מקור שם המשפחה ברגר

מקור שם המשפחה ברגר

מהו מקור שם המשפחה ברגר?

שם המשפחה ברגר הוא שם משפחה תעסוקתי גרמני. זה נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". שם המשפחה ברגר הוא שם תעסוקתי לאדם שגר על או ליד גבעה או הר. זהו גם כינוי לאדם שחי על גבעה או הר. שם המשפחה ברגר נמצא גם במדינות אחרות, כולל צרפת, אוסטריה, שוויץ וארה"ב. בצרפת, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הלטינית "bergarius", שפירושה "רועה צאן". באוסטריה, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". בשוויץ, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". בארצות הברית, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה".

היסטוריה של שם המשפחה ברגר

שם המשפחה ברגר הוא שם משפחה תעסוקתי גרמני. זה נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". שם המשפחה ברגר הוא שם תעסוקתי לאדם שגר על או ליד גבעה או הר. זהו גם כינוי לאדם שגר על גבעה או הר. שם המשפחה ברגר נמצא לראשונה בגרמניה, שם זה היה שם תעסוקתי לאדם שגר על או ליד גבעה או הר. זה גם כינוי לאדם שחי על גבעה או הר. שם המשפחה ברגר נמצא גם במדינות אחרות, כולל צרפת, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בצרפת, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הלטינית "bergarius", שפירושה "רועה צאן". באוסטריה, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". בשוויץ, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". בארצות הברית, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". שם המשפחה ברגר נמצא גם במדינות אחרות, כולל אנגליה, סקוטלנד, אירלנד ווילס. באנגליה, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "beorg", שפירושה "גבעה". בסקוטלנד, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגאלית "beag", שפירושה "קטן". באירלנד, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגאלית "beag", שפירושה "קטן". בוויילס, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הוולשית "ברגוד", שפירושה "גבעה".

שכיחות שם המשפחה ברגר

שם המשפחה ברגר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נפוץ גם בצרפת, שם הוא שם המשפחה ה-25 בשכיחותו. באוסטריה, שם המשפחה ברגר הוא שם המשפחה ה-28 בשכיחותו. בשוויץ, שם המשפחה ברגר הוא שם המשפחה ה-44 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה ברגר הוא שם המשפחה ה-567 בשכיחותו.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
גֶרמָנִיָה ה-11
צָרְפַת ה-25
אוֹסְטְרֵיָה ה-28
שוויץ מקום 44
ארצות הברית מקום 567

שם המשפחה ברגר נמצא גם במדינות אחרות, כולל אנגליה, סקוטלנד, אירלנד ווילס. באנגליה, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "beorg", שפירושה "גבעה". בסקוטלנד, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגאלית "beag", שפירושה "קטן". באירלנד, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגאלית "beag", שפירושה "קטן". בוויילס, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הוולשית "ברגוד", שפירושה "גבעה".

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה ברגר נפוץ במדינות אחרות?

ת: כן, שם המשפחה ברגר נמצא במדינות רבות, כולל צרפת, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד ווילס. בכל אחת מהמדינות הללו, לשם המשפחה ברגר מקור שונה. בצרפת, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הלטינית "bergarius", שפירושה "רועה צאן". באוסטריה, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". בשוויץ, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". בארצות הברית, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". באנגליה, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "beorg", שפירושה "גבעה". בסקוטלנד, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגאלית "beag", שפירושה "קטן". באירלנד, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הגאלית "beag", שפירושה "קטן". בוויילס, שם המשפחה ברגר נגזר מהמילה הוולשית "ברגוד", שפירושה "גבעה".

ש: מהי המדינה הנפוצה ביותר עבור שם המשפחה ברגר?

ת: שם המשפחה ברגר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נפוץ גם בצרפת, שם הוא שם המשפחה ה-25 בשכיחותו. באוסטריה, שם המשפחה ברגר הוא שם המשפחה ה-28 בשכיחותו. בשוויץ, שם המשפחה ברגר הוא שם המשפחה ה-44 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה ברגר הוא שם המשפחה ה-567 בשכיחותו.

סיכום

שם המשפחה ברגר הוא שם משפחה תעסוקתי גרמני. זה נגזר מהמילה הגרמנית "berg", שפירושה "הר" או "גבעה". שם המשפחה ברגר הוא שם תעסוקתי לאדם שגר על או ליד גבעה או הר. זה גם כינוי לאדם שחי על גבעה או הר. שם המשפחה ברגר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נפוץ גם בצרפת, אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בכל אחת מהמדינות הללו, לשם המשפחה ברגר מקור שונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן