דף הבית » להעביר את הזמן » ההיסטוריה של שם המשפחה שיפמן

ההיסטוריה של שם המשפחה שיפמן

2023-06-05 15:47:00+02:00

מקורות שם המשפחה שיפמן

שם המשפחה שיפמן הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "sceapman", שפירושה "רועה צאן". השם ניתן כנראה לאדם שהיה רועה צאן או שעבד במקצוע קשור. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא מאוית "Shipman". השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם שיפמן מתוארך למאה ה-12 באנגליה. השימוש הקדום המתועד בשם בסקוטלנד הוא מהמאה ה-15. השם נמצא ברשומות מהמאה ה-16 הן באנגליה והן בסקוטלנד. השם שיפמן נמצא ברשומות מארצות הברית כבר במאה ה-17. השימוש המתועד הראשון בשם בארצות הברית היה בשנת 1635 בווירג'יניה. השם נמצא גם ברשומות מהמאה ה-18 בניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שיפמן

היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה שיפמן לאורך ההיסטוריה. אחד האנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה שיפמן הוא השחקן, הקומיקאי והסופר האנגלי, פיטר שיפמן. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה "Fawlty Towers" ו-"Blackadder". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה שיפמן הוא השחקן, הבמאי והמפיק האמריקאי, רוברט שיפמן. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בסדרות הטלוויזיה "האגף המערבי" ו-"ER".

הפצת שם המשפחה שיפמן

שם המשפחה שיפמן נפוץ ביותר בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר. הטבלה שלהלן מציגה את התפלגות שם המשפחה שיפמן בארצות הברית ובבריטניה.

מדינה דַרגָה
ארצות הברית 5,945
הממלכה המאוחדת 5,845

משמעות שם המשפחה שיפמן

שם המשפחה שיפמן נגזר מהמילה האנגלית הישנה "sceapman", שפירושה "רועה צאן". השם ניתן כנראה לאדם שהיה רועה צאן או שעבד במקצוע קשור. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא מאוית "Shipman". השם נמצא ברשומות מהמאה ה-16 הן באנגליה והן בסקוטלנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שיפמן

היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה שיפמן לאורך ההיסטוריה. אחד האנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה שיפמן הוא השחקן, הקומיקאי והסופר האנגלי, פיטר שיפמן. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה "Fawlty Towers" ו-"Blackadder". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה שיפמן הוא השחקן, הבמאי והמפיק האמריקאי, רוברט שיפמן. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בסדרות הטלוויזיה "האגף המערבי" ו-"ER". שם המשפחה שיפמן נמצא גם ברשומות מארצות הברית כבר במאה ה-17. השימוש המתועד הראשון בשם בארצות הברית היה בשנת 1635 בווירג'יניה. השם נמצא גם ברשומות מהמאה ה-18 בניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס. שם המשפחה שיפמן נמצא גם ברשומות ממדינות אחרות, כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם נמצא גם ברשומות מדרום אפריקה, שם הוא מאוית "שיפמן".

סיכום

שם המשפחה שיפמן הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "sceapman", שפירושה "רועה צאן". השם ניתן כנראה לאדם שהיה רועה צאן או שעבד במקצוע קשור. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא מאוית "Shipman". השם נמצא ברשומות מהמאה ה-16 הן באנגליה והן בסקוטלנד. השם נמצא גם ברשומות מארצות הברית כבר במאה ה-17. השם נמצא גם ברשומות ממדינות אחרות, כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. שם המשפחה שיפמן נפוץ ביותר בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר. היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה שיפמן לאורך ההיסטוריה, כולל השחקן, הקומיקאי והסופר האנגלי, פיטר שיפמן, והשחקן, הבמאי והמפיק האמריקאי, רוברט שיפמן. ההיסטוריה של שם המשפחה שיפמן היא היסטוריה מרתקת, וברור שהשם קיים כבר מאות שנים ונמצא בשימוש על ידי אנשים רבים ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן