דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה של פוס: סקירה מקיפה

שם משפחה של פוס: סקירה מקיפה

שם משפחה של פוס: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה פוס?

שם המשפחה פוס הוא שם משפחה נפוץ בחלקים רבים של העולם. מאמינים שמקורו בסקנדינביה, שם הוא עדיין נפוץ למדי. השם נגזר מהמילה הנורדית העתיקה "foss", שפירושה "מפל". מאמינים גם כי שימש כינוי למי שגר ליד מפל.

היסטוריה של שם המשפחה פוס

שם המשפחה פוס נמצא בשימוש לפחות מאז המאה ה-11. מאמינים כי הוא שימש לראשונה את הוויקינגים, שהשתמשו בו ככינוי למי שגר ליד מפל. השם התפשט ברחבי סקנדינביה ובסופו של דבר לאזורים אחרים באירופה. הוא נמצא כעת במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

שם משפחה פוס בארצות הברית

שם המשפחה פוס הופיע לראשונה בארצות הברית בסוף המאה ה-19. המקרה המתועד הראשון של השם בארצות הברית היה בשנת 1881, כאשר אדם בשם ג'ון פוס היגר מנורבגיה. מאז, השם התפשט ברחבי המדינה וכיום נמצא בכל 50 המדינות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוס

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוס, כולל:

  • ג'ון פוס – פוליטיקאי ואיש עסקים אמריקאי
  • ג'ון פוס – שחקן ובמאי אמריקאי
  • ג'ון פוס – אמן ופסל אמריקאי
  • ג'ון פוס – מוזיקאי וכותב שירים אמריקאי
  • ג'ון פוס – סופר והיסטוריון אמריקאי

שם משפחה פוס בארצות אחרות

שם המשפחה פוס נמצא גם במדינות אחרות, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בקנדה, השם נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. באוסטרליה, השם נפוץ ביותר במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. בניו זילנד, השם נפוץ ביותר באי הצפוני.

השוואה מהירה

מדינה המחוז/מדינה הנפוצים ביותר
ארצות הברית כל 50 המדינות
קנדה אונטריו וקולומביה הבריטית
אוֹסטְרַלִיָה ניו סאות' ויילס וויקטוריה
ניו זילנד אי צפוני

סיכום

שם המשפחה פוס הוא שם משפחה נפוץ בחלקים רבים של העולם. מאמינים שמקורו בסקנדינביה, שם הוא עדיין נפוץ למדי. השם התפשט ברחבי העולם ונמצא כיום במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוס, כולל פוליטיקאים, שחקנים, מוזיקאים, סופרים ואמנים. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על שם המשפחה Foss, תוכל למצוא מידע נוסף ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן