דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה של פוס: סקירה מהירה

שם משפחה של פוס: סקירה מהירה

שם משפחה של פוס: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה פוס?

שם המשפחה פוס הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה הנורדית העתיקה "foss", שפירושה "מפל". מקורו של השם הוא בסקנדינביה, ומאמינים שהוא הובא לאנגליה על ידי הוויקינגים במאה ה-8. שם המשפחה פוס נפוץ ביותר בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-6,845 הפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-8,936 הפופולרי ביותר. בנוסף, הוא נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

היסטוריה של שם המשפחה פוס

מקורו של שם המשפחה פוס בסקנדינביה, ומאמינים שהוא הובא לאנגליה על ידי הוויקינגים במאה ה-8. השם נגזר מהמילה הנורדית העתיקה "foss", שפירושה "מפל". שם המשפחה פוס נפוץ ביותר בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-6,845 הפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-8,936 הפופולרי ביותר. בנוסף, הוא נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. מקורו של שם המשפחה פוס בסקנדינביה, ומאמינים שהוא הובא לאנגליה על ידי הוויקינגים במאה ה-8. השם נגזר מהמילה הנורדית העתיקה "foss", שפירושה "מפל". התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פוס הוא מהמאה ה-12, כאשר אדם בשם רוברט דה פוס תועד ב-Pipe Rolls של יורקשייר, אנגליה. שם המשפחה פוס נמצא לרוב בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-6,845 הפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-8,936 הפופולרי ביותר. בנוסף, הוא נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

שם משפחה פוס מסביב לעולם

שם המשפחה פוס נפוץ ביותר בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-6,845 הפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-8,936 הפופולרי ביותר. בנוסף, הוא נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה פוס נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה וטקסס. בקנדה, שם המשפחה פוס נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. באוסטרליה, שם המשפחה פוס נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

שם משפחה פוס בבריטניה

בבריטניה, שם המשפחה פוס נמצא לרוב במחוזות יורקשייר, לנקשייר וקנט. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פוס הוא מהמאה ה-12, כאשר אדם בשם רוברט דה פוס תועד ב-Pipe Rolls של יורקשייר, אנגליה.

שם משפחה פוס בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה פוס נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה וטקסס. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פוס בארצות הברית הוא מהמאה ה-17, כאשר אדם בשם ג'ון פוס תועד ברשומות של מושבת מפרץ מסצ'וסטס.

שם משפחה פוס בקנדה

בקנדה, שם המשפחה פוס נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פוס בקנדה הוא מהמאה ה-19, כאשר אדם בשם ויליאם פוס תועד ברשומות של מחוז קנדה.

שם משפחה פוס באוסטרליה

באוסטרליה, שם המשפחה פוס נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה פוס באוסטרליה הוא מהמאה ה-19, כאשר אדם בשם ג'ון פוס תועד ברשומות של המושבה של ניו סאות' ויילס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוס

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוס לאורך ההיסטוריה. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה פוס כוללים:

  • ג'ון פוס (המאה ה-17), מתיישב מוקדם של מושבת מפרץ מסצ'וסטס
  • ויליאם פוס (המאה ה-19), מתיישב מוקדם של מחוז קנדה
  • ג'ון פוס (המאה ה-19), מתיישב מוקדם של המושבה של ניו סאות' ויילס
  • אדוארד פוס (המאה ה-19), עורך דין וביוגרף אנגלי
  • ג'ון פוס (במאה ה-20), פוליטיקאי אמריקאי
  • ג'ון פוס (המאה ה-20), שחקן אמריקאי
  • ג'ון פוס (המאה ה-21), יזם אמריקאי

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
הממלכה המאוחדת 6,845
ארצות הברית 8,936
קנדה לא ידוע
אוֹסטְרַלִיָה לא ידוע
ניו זילנד לא ידוע

סיכום

שם המשפחה פוס הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה הנורדית העתיקה "foss", שפירושה "מפל". מקורו של השם הוא בסקנדינביה, ומאמינים שהוא הובא לאנגליה על ידי הוויקינגים במאה ה-8. שם המשפחה פוס נפוץ ביותר בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-6,845 הפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-8,936 הפופולרי ביותר. בנוסף, הוא נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוס לאורך ההיסטוריה, כולל ג'ון פוס, וויליאם פוס, אדוארד פוס וג'ון פוס. למידע נוסף על שם המשפחה Foss, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן