דף הבית » להעביר את הזמן » שם משפחה לונדון: מדריך מקיף

שם משפחה לונדון: מדריך מקיף

2023-05-27 05:49:00+02:00

מהו שם המשפחה לונדון?

שם המשפחה לונדון הוא שם משפחה פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא. זהו שם משפחה נפוץ בבריטניה, והוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "lond" שפירושה "ארוך". שם המשפחה לונדון נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

היסטוריה של שם המשפחה לונדון

לשם המשפחה לונדון יש היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו באיים הבריטיים, ומאמינים שהוא היה בשימוש מאז המאה ה-12. מאמינים שזה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "lond" שפירושה "ארוך". שם המשפחה לונדון נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השימוש המוקדם ביותר שנרשם בשם המשפחה לונדון היה בשנת 1273, כאשר וויליאם דה לונדון תועד במאה הגלילים של נורפולק. השם נרשם גם ב-Subside Rolls of Yorkshire בשנת 1379, כאשר ויליאם דה לונדון היה רשום. השם נמצא גם ב-Poll Tax Records of Yorkshire בשנת 1379, כאשר ג'ון דה לונדון היה רשום. שם המשפחה לונדון נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בקנדה, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. באוסטרליה, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס.

שכיחות שם המשפחה לונדון

שם המשפחה לונדון הוא שם משפחה נפוץ בבריטניה, ונמצא גם במקומות אחרים בעולם. על פי מפקד האוכלוסין של בריטניה של 2011, שם המשפחה לונדון היה שם המשפחה ה-4,919 הנפוץ ביותר בבריטניה. שם המשפחה לונדון נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. על פי מפקד האוכלוסין של ארצות הברית של 2010, שם המשפחה לונדון היה שם המשפחה ה-2,879 הנפוץ ביותר בארצות הברית. בקנדה, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. על פי מפקד האוכלוסין של קנדה של 2011, שם המשפחה לונדון היה שם המשפחה ה-1,817 הנפוץ ביותר בקנדה. באוסטרליה, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. על פי מפקד האוכלוסין של אוסטרליה של 2011, שם המשפחה לונדון היה שם המשפחה ה-1,919 הנפוץ ביותר באוסטרליה.

סיכום

שם המשפחה לונדון הוא שם משפחה פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא. זהו שם משפחה נפוץ בבריטניה, והוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "lond" שפירושה "ארוך". שם המשפחה לונדון נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה לונדון היה בשנת 1273, כאשר ויליאם דה לונדון תועד במאה הגלילים של נורפולק. שם המשפחה לונדון הוא שם משפחה נפוץ בבריטניה, ונמצא גם במקומות אחרים בעולם. בארצות הברית, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בקנדה, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. באוסטרליה, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס.

טבלת השכיחות של שם המשפחה לונדון

מדינה דַרגָה
הממלכה המאוחדת 4,919
ארצות הברית 2,879
קנדה מקום 1,817
אוֹסטְרַלִיָה מקום 1,919

שם המשפחה לונדון הוא שם משפחה פופולרי בבריטניה ובחלקים אחרים של העולם. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "lond" שפירושה "ארוך". השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה לונדון היה בשנת 1273, כאשר ויליאם דה לונדון תועד במאה הגלילים של נורפולק. שם המשפחה לונדון הוא שם משפחה נפוץ בבריטניה, ונמצא גם במקומות אחרים בעולם. בארצות הברית, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בקנדה, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. באוסטרליה, שם המשפחה לונדון נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. השכיחות של שם המשפחה לונדון משתנה ממדינה למדינה, אך זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן