דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה של סילאס: מדריך מקיף

שם משפחה של סילאס: מדריך מקיף

שם משפחה של סילאס: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה סילאס?

שם המשפחה סילאס הוא שם משפחה פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי סילאס. זהו שם משפחה נפוץ בעולם דובר האנגלית, במיוחד בארצות הברית, קנדה ובריטניה. השם סילאס נגזר מהשם הלטיני סילבנוס, שפירושו "יער" או "יער".

מקור ווריאציות של שם המשפחה סילאס

מקורו של שם המשפחה סילאס הוא באנגליה, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-12. הוא נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. וריאציות של השם כוללות את Silvanus, Silvano, Silvain, Silvano ו-Silvain.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סילאס

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה סילאס, ביניהם השחקן והזמר האמריקאי סילס וויר מיטשל, השחקן והבמאי האמריקאי סילאס וויר מיטשל ג'וניור, השחקן והבמאי האמריקאי סילאס וויר מיטשל השלישי, השחקן והבמאי האמריקאי סילאס וויר מיטשל. IV, והשחקן והבמאי האמריקאי סילס וויר מיטשל V.

סילאס וויר מיטשל

Silas Weir Mitchell (1829-1914) היה שחקן וזמר אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "שוד הרכבת הגדול" (1903) ו"הולדת אומה" (1915). הוא היה גם שחקן במה פופולרי, שהופיע בהפקות רבות בברודווי.

סילאס וויר מיטשל ג'וניור.

Silas Weir Mitchell Jr. (1862-1929) היה שחקן ובמאי אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "שוד הרכבת הגדול" (1903) ו"הולדת אומה" (1915). הוא היה גם שחקן במה פופולרי, שהופיע בהפקות רבות בברודווי.

השוואה מהירה

שֵׁם מִקצוֹעַ עבודה בולטת
סילאס וויר מיטשל שחקן וזמר שוד הרכבת הגדול (1903) והולדת אומה (1915)
סילאס וויר מיטשל ג'וניור. שחקן ובמאי שוד הרכבת הגדול (1903) והולדת אומה (1915)

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סילס במדינות אחרות

שם המשפחה סילאס נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. בצרפת, השם מאוית Silvain, ובאיטליה, זה מאוית Silvano. בגרמניה, השם מאוית Silvanus, ובספרד, זה מאוית Silvano. בברזיל, השם מאוית Silvano, ובמקסיקו, זה מאוית Silvano. בארגנטינה, השם מאוית Silvano, ובקולומביה, זה מאוית Silvano. בפרו, השם מאוית Silvano, ובצ'ילה, זה מאוית Silvano.

סיכום

שם המשפחה סילאס הוא שם משפחה פטרונימי שנגזר מהשם הפרטי סילאס. זהו שם משפחה נפוץ בעולם דובר האנגלית, במיוחד בארצות הברית, קנדה ובריטניה. וריאציות של השם כוללות את Silvanus, Silvano, Silvain, Silvano ו-Silvain. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה סילאס, ביניהם השחקן והזמר האמריקאי סילס וויר מיטשל, השחקן והבמאי האמריקאי סילאס וויר מיטשל ג'וניור, השחקן והבמאי האמריקאי סילאס וויר מיטשל השלישי, השחקן והבמאי האמריקאי סילאס וויר מיטשל. IV, והשחקן והבמאי האמריקאי Silas Weir Mitchell V. שם המשפחה Silas נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל צרפת, איטליה, גרמניה, ספרד, ברזיל, מקסיקו, ארגנטינה, קולומביה, פרו וצ'ילה. למידע נוסף על שם המשפחה סילס, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן