דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה של פייג': מוצא, משמעות ופופולריות

שם משפחה של פייג': מוצא, משמעות ופופולריות

שם משפחה של פייג': מוצא, משמעות ופופולריות

פייג' שם משפחה: מקור ומשמעות

שם המשפחה פייג' הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שפירושה "משרת" או "מלווה". מאמינים גם שהוא נגזר מהמילה הלטינית "pagus", שפירושה "כפר" או "כפר". השם שימש במקור ככינוי למי שהיה משרת או מלווה. מקורו של השם פייג' הוא גם מהמילה האנגלית התיכונה "פאיג", שפירושה "טווס". הסיבה לכך היא שהטווס היה סמל לגאווה ויופי בימי הביניים.

פייג' שם משפחה: פופולריות

שם המשפחה פייג' הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, זה היה שם המשפחה ה-442 הנפוץ ביותר בארצות הברית בשנת 2018. זהו גם אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר באנגליה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הפופולריות של שם המשפחה פייג' נובעת כנראה ממקורו ומשמעותו. זה שם שמזוהה עם גאווה ויופי, וזה שם שניתן לזהות בקלות ולזכור.

פייג' שם משפחה: וריאציות

לשם המשפחה פייג' יש כמה וריאציות, כולל Page, Paine, Payge ו-Paine. וריאציות אלו נובעות ככל הנראה מהעובדה שהשם נגזר במקור מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שפירושה "משרת" או "מלווה".

פייג' שם משפחה: אנשים מפורסמים

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פייג', ביניהם השחקן והזמר האמריקאי פייג' אוהרה, השחקן והקומיקאי האמריקאי פייג' טורקו, והשחקן והזמר האמריקאי פייג' הרד.

פייג' שם משפחה: תפוצת שמות משפחה

שם המשפחה פייג' נפוץ ביותר בארצות הברית, אנגליה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. זה נפוץ גם במדינות אחרות דוברות אנגלית, כמו אירלנד, סקוטלנד ווילס.

פייג' שם משפחה: אנשים בולטים

ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה פייג', ביניהם שחקן הבייסבול האמריקאי סאטש'ל פייג', השחקן והזמר האמריקאי פייג' אוהרה, השחקן והקומיקאי האמריקאי פייג' טורקו, והשחקן והזמר האמריקאי פייג' הרד.

פייג' שם משפחה: השוואה מהירה

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת פּוֹפּוּלָרִיוּת וריאציות
אנגלית משרת או מלווה 442 הנפוץ ביותר בארצות הברית Page, Paine, Payge, Payn

שם המשפחה פייג' הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שפירושה "משרת" או "מלווה". מאמינים גם שהוא נגזר מהמילה הלטינית "pagus", שפירושה "כפר" או "כפר". השם שימש במקור ככינוי למי שהיה משרת או מלווה. זהו אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר בארצות הברית, אנגליה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פייג', ביניהם השחקן והזמר האמריקאי פייג' אוהרה, השחקן והקומיקאי האמריקאי פייג' טורקו, והשחקן והזמר האמריקאי פייג' הרד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן