דף הבית » TOP10 » שם משפחה של יסמין: סקירה מקיפה

שם משפחה של יסמין: סקירה מקיפה

2023-05-03 12:03:00+02:00

מהו שם המשפחה של יסמין?

שם המשפחה יסמין הוא שם משפחה ישראלי ממוצא ערבי. הוא נגזר מהשם הערבי יסמין, שפירושו "פרח יסמין". השם נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו סוריה, לבנון וירדן. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה של יסמין

מקורו של שם המשפחה יסמין הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור פלסטין. על פי ההערכה, השם נגזר מהשם הערבי יסמין, שפירושו "פרח יסמין". השם נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו סוריה, לבנון וירדן.

משמעות שם המשפחה יסמין

משערים כי משמעות שם המשפחה יסמין נגזרת מהשם הערבי יסמין, שפירושו "פרח יסמין". השם נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו סוריה, לבנון וירדן. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

יסמין שם משפחה בישראל

שם המשפחה יסמין נפוץ למדי בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בישראל יש למעלה מ-8,000 אנשים עם שם המשפחה יסמין. השם נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו סוריה, לבנון וירדן.

שם משפחה של יסמין בארצות הברית

שם המשפחה יסמין נמצא גם בארצות הברית. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, יש יותר מ-1,000 אנשים עם שם המשפחה יסמין בארצות הברית. השם נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו קנדה, בריטניה ומדינות אחרות במזרח התיכון.

שם משפחה של יסמין בקנדה

שם המשפחה יסמין נמצא גם בקנדה. על פי מפקד האוכלוסין הקנדי, ישנם למעלה מ-500 אנשים עם שם המשפחה יסמין בקנדה. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו ארצות הברית, בריטניה ומדינות אחרות במזרח התיכון.

שם משפחה של יסמין בבריטניה

שם המשפחה יסמין נמצא גם בבריטניה. לפי מפקד האוכלוסין של בריטניה, ישנם למעלה מ-200 אנשים עם שם המשפחה יסמין בבריטניה. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות במזרח התיכון.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה יסמין

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה יסמין. חלק מהאנשים האלה כוללים:

  • יסמין אליחי-בראון – עיתונאית וסופרת בריטית
  • יסמין לה בון – דוגמנית בריטית
  • יסמין חאן – היסטוריונית וסופרת בריטית
  • יסמינה רזה – מחזאית וסופרת צרפתייה
  • יסמינה חדרה – סופרת אלג'יראית

טבלה של יסמין שם משפחה

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה של יסמין
ישראל 8,000
ארצות הברית 1,000
קנדה 500
הממלכה המאוחדת 200

סיכום

שם המשפחה יסמין הוא שם משפחה ישראלי ממוצא ערבי. הוא נגזר מהשם הערבי יסמין, שפירושו "פרח יסמין". השם נפוץ למדי בישראל, כשלמעלה מ-8,000 אנשים יש את שם המשפחה יסמין. השם נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו סוריה, לבנון וירדן. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של יסמין, כמו יסמין אליבאי-בראון, יסמין לה בון, יסמין חאן, יסמינה רזה ויסמינה חדרה. שם המשפחה יסמין הוא שם יפהפה בעל היסטוריה ומשמעות עשירה. זהו שם שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם והוא שם שמזוהה עם אנשים מפורסמים רבים. שם המשפחה יסמין הוא שם שבטוח ייזכר עוד שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן