דף הבית » TOP10 » שם משפחה ליוויטל: סקירה מהירה

שם משפחה ליוויטל: סקירה מהירה

שם משפחה ליוויטל: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה ליוויטל?

שם המשפחה ליוויטל הוא שם משפחה נדיר יחסית, שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור הלבנט, הכולל חלקים מישראל של ימינו, לבנון, סוריה וירדן. סבורים כי שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "ליוויאתן", שפירושה "מפלצת ים". שם המשפחה ליוויטל נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות ברחבי העולם.

מקור שם המשפחה ליוויטל

מקורו של שם המשפחה ליוויטל הוא באזור הלבנט של המזרח התיכון. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "livyatan", שפירושה "מפלצת ים". סבורים כי שם המשפחה ניתן למשפחה שגרה סמוך לים והייתה ידועה באומץ לבה ובעוצמתה. שם המשפחה ליוויטל נמצא לרוב בישראל, אך הוא מצוי גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו למשל. לבנון, סוריה וירדן. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות ברחבי העולם.

שכיחות שם המשפחה ליוויטל

שם המשפחה ליוויטל נדיר יחסית, אך הוא נמצא לרוב בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, חיו בישראל בשנת 2020 כ-1,000 איש עם שם המשפחה ליוויטל. שם המשפחה ליוויטל נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות ברחבי העולם.

ליוויטל שם משפחה בישראל

בישראל, שם המשפחה ליוויטל נמצא לרוב בצפון הארץ. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2020 חיו בישראל כ-1,000 איש בשם המשפחה ליוויטל.

ליוויטל שם משפחה בלבנון

בלבנון שם המשפחה ליוויטל נדיר יחסית. לפי נתוני משרד הפנים והעיריות הלבנוני, ב-2020 חיו בלבנון רק כמה עשרות אנשים עם שם המשפחה ליוויטל.

שם משפחה ליוויטל בסוריה

בסוריה, שם המשפחה ליוויטל נדיר יחסית. לפי נתוני הלשכה המרכזית של סוריה לסטטיסטיקה, בסוריה חיו ב-2020 רק כמה עשרות אנשים עם שם המשפחה ליוויטל.

שם משפחה ליוויטל בירדן

בירדן, שם המשפחה ליוויטל נדיר יחסית. לפי המחלקה הירדני לסטטיסטיקה, ב-2020 חיו בירדן רק כמה עשרות אנשים עם שם המשפחה ליוויטל.

סיכום

שם המשפחה ליוויטל הוא שם משפחה נדיר יחסית, שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור הלבנט, הכולל חלקים מישראל של ימינו, לבנון, סוריה וירדן. שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות ברחבי העולם.

השוואה מהירה

מדינה מספר בעלי שם המשפחה ליוויטל
ישראל 1,000
לבנון כמה עשרות
סוּריָה כמה עשרות
יַרדֵן כמה עשרות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן