דף הבית » TOP10 » שם משפחה של יסמין – מדריך מקיף

שם משפחה של יסמין – מדריך מקיף

שם משפחה של יסמין – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה של יסמין?

שם המשפחה יסמין הוא שם משפחה פופולרי ממוצא אנגלי. הוא נגזר מהשם הצרפתי הישן "Gesmes" או "Gesme", שנגזר מהשם הלטיני "Gesmas". ההערכה היא שהשם נגזר מהמילה הלטינית "גאודרה", שפירושה "לשמח". השם קשור גם לפרח באותו שם, שהוא סמל ליופי וטוהר. שם המשפחה של יסמין הוא די פופולרי בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-16 הנפוץ ביותר. הוא פופולרי גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-546 הנפוץ ביותר. במדינות אחרות, כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, שם המשפחה יסמין פחות נפוץ.

מקור ומשמעות שם המשפחה יסמין

מקורו של שם המשפחה יסמין באנגליה במהלך ימי הביניים. הוא נגזר מהשם הצרפתי הישן "Gesmes" או "Gesme", שנגזר מהשם הלטיני "Gesmas". ההערכה היא שהשם נגזר מהמילה הלטינית "גאודרה", שפירושה "לשמח". משמעות שם המשפחה של יסמין קשורה לעתים קרובות לפרח בעל אותו השם. הפרח הוא סמל של יופי וטוהר, והוא משמש לעתים קרובות לייצג אהבה ושמחה. השם קשור גם לאלה היוונית בעלת אותו השם, שהייתה בתו של זאוס ואלת הירח.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה יסמין

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה של יסמין, כולל שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים ופוליטיקאים. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה יסמין כוללים:

שחקנים

– יסמין גאי, שחקנית אמריקאית הידועה בעיקר בזכות תפקידה כוויטלי גילברט בסדרת הטלוויזיה "עולם אחר".- יסמין קפאס ג'ונס, שחקנית וזמרת אמריקאית הידועה בעיקר בזכות תפקידיה במחזות הזמר המילטון ורנט.- יסמין הרמן, מגישת טלוויזיה אנגלית הידועה בעיקר בתפקידה כמגישה בסדרה "מקום בשמש" בערוץ 4.

מוזיקאים

– יסמין תומפסון, זמרת-יוצרת אנגלייה הידועה בעיקר בזכות הקאבר שלה לשיר "Ain't Nobody".- Jasmine Villegas, זמרת ושחקנית אמריקאית הידועה בעיקר בזכות הסינגל שלה "Jealous".- Jasmine Sullivan, זמרת אמריקאית ו כותבת השירים הידועה בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלה "Need U Bad".

ספורטאים

– יסמין הינס, ספורטאית ספורט אמריקאית שהתחרתה באולימפיאדת הקיץ 2012.- יסמין האסל, כדורסלנית אמריקאית שמשחקת ב-Atlanta Dream של ה-WNBA.- יסמין ג'וינר, ספורטאית ספורט אמריקאית שהתחרתה בתחרות אולימפיאדת הקיץ 2016.

פוליטיקאים

– יסמין ויטבריד, מנהלת עסקים אנגלית ולשעבר מנכ"לית Save the Children. – יסמין ריצ'רדס, פעילה ופוליטיקאית אמריקאית שהייתה האישה האפרו-אמריקאית הראשונה שנבחרה למועצת העיר פסדינה. – יסמין סולאנו, פוליטיקאית אמריקאית אשר הוא ראש העיר הנוכחי של העיר סן פרנסיסקו.

השוואה מהירה

שֵׁם מִקצוֹעַ הישגים בולטים
יסמין גאי שַׂחְקָנִית תפקיד בעולם אחר
יסמין תומפסון זמר יוצר שער של "אין אף אחד"
יסמין היינס ספורטאי שטח התחרה באולימפיאדת קיץ 2012
יסמין ויטבריד מנהל עסקים לשעבר מנכ"ל "הצלת הילדים".

שם המשפחה יסמין הוא שם משפחה פופולרי ממוצא אנגלי. הוא נגזר מהשם הצרפתי הישן "Gesmes" או "Gesme", שנגזר מהשם הלטיני "Gesmas". ההערכה היא שהשם נגזר מהמילה הלטינית "גאודרה", שפירושה "לשמח". השם קשור גם לפרח בעל אותו השם, שהוא סמל ליופי ולטוהר. שם המשפחה יסמין הוא די פופולרי בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-16 הנפוץ ביותר. הוא פופולרי גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-546 הנפוץ ביותר. במדינות אחרות, כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, שם המשפחה של יסמין פחות נפוץ. המשמעות של שם המשפחה של יסמין קשורה לעתים קרובות לפרח בעל אותו השם. הפרח הוא סמל של יופי וטוהר, והוא משמש לעתים קרובות לייצג אהבה ושמחה. השם קשור גם לאלה היוונית בעלת אותו השם, שהייתה בתו של זאוס ואלת הירח.יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה של יסמין, כולל שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים ופוליטיקאים. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה של יסמין כוללים את יסמין גאי, יסמין קפאס ג'ונס, יסמין הרמן, יסמין תומפסון, יסמין וילגס, יסמין סאליבן, יסמין היינס, יסמין האסל, יסמין ג'וינר, יסמין ג'סמין ויטבריד, ג'ייסמין וריצ'רד, ג'ייסמין וריצ'רד, ג'סמין. שם המשפחה יסמין הוא שם משפחה פופולרי עם היסטוריה עשירה והרבה אנשים מפורסמים הקשורים אליו. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על שם המשפחה יסמין, תוכל למצוא מידע נוסף ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן