דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה קרני – מדריך מקיף

שם משפחה קרני – מדריך מקיף

שם משפחה קרני – מדריך מקיף

מה המשמעות של שם המשפחה קרני?

שם המשפחה קרני הוא ממקור אירי והוא נגזר מהשם הגאלי O'Cearnaigh, שפירושו "צאצא של Cearnaigh". השם Cearnaigh נגזר מהמילה האירית העתיקה cearnach, שפירושה "מנצח". שם המשפחה קרני נמצא לרוב במחוזות מאיו, גאלווי ודונגל באירלנד.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה קרני

שם המשפחה קרני נמצא לרוב באירלנד, במיוחד במחוזות מאיו, גאלווי ודוניגל. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה קרני נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה, מסצ'וסטס וקליפורניה.

היסטוריה של שם המשפחה קרני

מקורו של שם המשפחה קרני הוא במחוז קונאכט באירלנד. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה קרני מתוארך למאה ה-12, כאשר שבט או'סרני הוקם באזור. שבט או'סרניי הייתה משפחה חזקה ובעלת השפעה באזור, ושם המשפחה קרני אומץ על ידי רבים מחבריה.

וריאציות של שם המשפחה קרני

לשם המשפחה קרני יש וריאציות רבות, כולל קארני, קרני, קארני וקרני. וריאציות אלו נמצאות לרוב בארצות הברית ובקנדה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרני

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרני, כולל השחקן ארט קרני, המוזיקאי הארי קרני והפוליטיקאי ג'ון קרני.

שאלות ותשובות

ש: מה מקור שם המשפחה קרני?

ת: שם המשפחה קרני הוא ממקור אירי והוא נגזר מהשם הגאלי O'Cearnaigh, שפירושו "צאצא של Cearnaigh". השם Cearnaigh נגזר מהמילה האירית העתיקה cearnach, שפירושה "מנצח".

ש: באילו מדינות נמצא שם המשפחה קרני בדרך כלל?

ת: שם המשפחה קרני נמצא לרוב באירלנד, במיוחד במחוזות מאיו, גאלווי ודוניגל. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה קרני נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה, מסצ'וסטס וקליפורניה.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרני?

ת: כן, היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרני, כולל השחקן ארט קרני, המוזיקאי הארי קרני והפוליטיקאי ג'ון קרני.

סיכום

שם המשפחה קרני הוא ממקור אירי והוא נגזר מהשם הגאלי O'Cearnaigh, שפירושו "צאצא של Cearnaigh". השם Cearnaigh נגזר מהמילה האירית העתיקה cearnach, שפירושה "מנצח". שם המשפחה קרני נמצא לרוב באירלנד, במיוחד במחוזות מאיו, גאלווי ודוניגל. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרני, כולל השחקן ארט קרני, המוזיקאי הארי קרני והפוליטיקאי ג'ון קרני. למידע נוסף על שם המשפחה קרני, בקר בוויקיפדיה כדי למצוא מידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן