דף הבית » המלצת הצוות » שם המשפחה הפיני: היסטוריה ומשמעות

שם המשפחה הפיני: היסטוריה ומשמעות

שם המשפחה הפיני: היסטוריה ומשמעות

מהו שם המשפחה פיניאן?

שם המשפחה פיניאן הוא שם משפחה אירי עם היסטוריה ארוכה ומעניינת. הוא נגזר מהשם הגאלי "Fionnghuala", שפירושו "כתף לבנה". מקורו של השם הוא במחוז דונגל, אירלנד, והוא גרסה של השם "פין". שם המשפחה פיניאן נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים אירים.

היסטוריה של שם המשפחה פיניאן

לשם המשפחה פיניאן יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו במחוז דונגל, אירלנד, והוא גרסה של השם "פין". השם נגזר מהשם הגאלי "Fionnghuala", שפירושו "כתף לבנה". שם המשפחה פיניאן נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים אירים. שם המשפחה פיניאן נמצא ברשומות החל מהמאה ה-16. בשנת 1590 תועד ג'ון פיניאן ברישומי העיר אדינבורו, סקוטלנד. בשנת 1630 תועד ויליאם פיניאן ברשומות העיר גלזגו, סקוטלנד. שם המשפחה פיניאן נמצא גם ברשומות בארצות הברית. בשנת 1790 תועד ג'ון פיניאן ברישומים של העיר פילדלפיה, פנסילבניה. בשנת 1820 תועד ויליאם פיניאן ברישומים של העיר ניו יורק, ניו יורק.

שם משפחה פיניאני באירלנד

שם המשפחה Finian נמצא לרוב באירלנד, שם מאמינים שמקורו. במאה ה-19, שם המשפחה פיניאן נמצא לרוב במחוזות דונגאל, גאלווי ומאיו. שם המשפחה פיניאן נמצא גם ברשומות בארצות הברית. בשנת 1790 תועד ג'ון פיניאן ברישומים של העיר פילדלפיה, פנסילבניה. בשנת 1820 תועד ויליאם פיניאן ברישומים של העיר ניו יורק, ניו יורק.

שם משפחה פיניאן בסקוטלנד

שם המשפחה פיניאן נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים אירים. בשנת 1590 תועד ג'ון פיניאן ברישומי העיר אדינבורו, סקוטלנד. בשנת 1630 תועד ויליאם פיניאן ברישומים של העיר גלזגו, סקוטלנד.

שם משפחה פיניאן בארצות הברית

שם המשפחה Finian נמצא גם ברשומות בארצות הברית. בשנת 1790 תועד ג'ון פיניאן ברישומים של העיר פילדלפיה, פנסילבניה. בשנת 1820 תועד ויליאם פיניאן ברישומים של העיר ניו יורק, ניו יורק.

פירוש שם המשפחה פיניאן

שם המשפחה הפיני נגזר מהשם הגאלי "פיונגגואלה", שפירושו "כתף לבנה". מקורו של השם הוא במחוז דונגל, אירלנד, והוא גרסה של השם "פיני". שם המשפחה הפיני נמצא גם ברשומות בארצות הברית. בשנת 1790 תועד ג'ון פיניאן ברישומים של העיר פילדלפיה, פנסילבניה. בשנת 1820 תועד ויליאם פיניאן ברישומים של העיר ניו יורק, ניו יורק.

סיכום

שם המשפחה פיניאן הוא שם משפחה אירי עם היסטוריה ארוכה ומעניינת. הוא נגזר מהשם הגאלי "Fionnghuala", שפירושו "כתף לבנה". שם המשפחה Finian נמצא לרוב באירלנד, שם מאמינים שמקורו, והוא נמצא גם בסקוטלנד ובארצות הברית. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה פינאני, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן