דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה סילמן: היסטוריה, מוצא ומשמעות

שם משפחה סילמן: היסטוריה, מוצא ומשמעות

שם משפחה סילמן: היסטוריה, מוצא ומשמעות

שם משפחה סילמן: היסטוריה, מוצא ומשמעות

שם המשפחה סילמן הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהשם האישי האנגלי הישן סיל, שהוא צורה קצרה של השם סילבסטר. השם סילבסטר נגזר מהמילה הלטינית silva, שפירושה "עץ" או "יער". שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות מהמאה ה-12 באנגליה.

היסטוריה מוקדמת של שם המשפחה סילמן

הנושא המוקדם ביותר של שם המשפחה סילמן היה ויליאם סילמן, שתועד ב-Pipe Rolls of Yorkshire בשנת 1185. שם המשפחה סילמן נמצא גם ב- Hundred Rolls של 1273, שם הוא מתועד כדייר-על של ה-Silman. מלך אנגליה. שם המשפחה סילמן נמצא גם ברשימות הסובסידיות של 1327, שם הוא מתועד כדייר-ראשי של מלך אנגליה.

וריאציות של שם המשפחה סילמן

לשם המשפחה סילמן יש וריאציות רבות, כולל סילימן, סילאם, סילום, סילום, סילמור וסילמור. הווריאציות של שם המשפחה סילמן נמצאות ברשומות המתוארכות למאה ה-14 באנגליה.

הגירה של שם המשפחה סילמן

שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות במדינות רבות, כולל אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה, צרפת וארצות הברית. באנגליה, שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות מהמאה ה-12. בסקוטלנד, שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות מהמאה ה-16. באירלנד, שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות מהמאה ה-17. בגרמניה, שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות מהמאה ה-18. בצרפת, שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות מהמאה ה-19. בארצות הברית, שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות החל מהמאה ה-18.

משמעות ומקור שם המשפחה סילמן

שם המשפחה סילמן נגזר מהשם האישי האנגלי הישן סיל, שהוא צורה קצרה של השם סילבסטר. השם סילבסטר נגזר מהמילה הלטינית silva, שפירושה "עץ" או "יער". שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות מהמאה ה-12 באנגליה.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה סילמן נמצא במדינות אחרות?

ת: כן, שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות במדינות רבות, כולל אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה, צרפת וארצות הברית.

ש: מה מקור שם המשפחה סילמן?

ת: שם המשפחה סילמן הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהשם האישי האנגלי הישן סיל, שהוא צורה קצרה של השם סילבסטר. השם סילבסטר נגזר מהמילה הלטינית silva, שפירושה "עץ" או "יער".

ש: מתי נרשם שם המשפחה של סילמן לראשונה?

ת: בעל שם המשפחה סילמן המוקדם ביותר שהוקלט היה ויליאם סילמן, שתועד ב-Pipe Rolls of Yorkshire בשנת 1185.

סיכום

שם המשפחה סילמן הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהשם האישי האנגלי הישן סיל, שהוא צורה קצרה של השם סילבסטר. השם סילבסטר נגזר מהמילה הלטינית silva, שפירושה "עץ" או "יער". שם המשפחה סילמן נמצא ברשומות המתוארכות למאה ה-12 באנגליה, ונמצא ברשומות במדינות רבות, כולל אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה, צרפת וארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן