דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה גילמור: סקירה מקיפה

שם משפחה גילמור: סקירה מקיפה

2023-05-21 23:20:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה גילמור?

שם המשפחה גילמור הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "זימים" ו"סתם", שמשמעותן "עמק" ו"אגם" בהתאמה. נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שגר ליד עמק או אגם. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "גיל", שפירושה "משרת". שם המשפחה גילמור נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, הממלכה המאוחדת. בארץ שם המשפחה נדיר יחסית, אך יש כמה משפחות הנושאות את השם.

היסטוריה של שם המשפחה גילמור

לשם המשפחה גילמור יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו באיים הבריטיים, שם הוא נמצא לראשונה במאה ה-11. השם נמצא לראשונה במחוז יורקשייר, אנגליה. האיות המתועד הראשון של שם המשפחה היה בשנת 1221, כאשר ויליאם דה גילמור תועד ב-Pipe Rolls of Yorkshire. השם נמצא גם ברישומים של בית המשפט אסייז של יורקשייר בשנת 1279. השם נמצא גם בסקוטלנד במאה ה-14, כאשר ג'ון גילמור תועד באוצר רולס של סקוטלנד בשנת 1327. השם נמצא גם באירלנד במאה ה-16, כאשר תומס גילמור תועד ב-Fiants of Ireland ב-1584.

משמעות שם המשפחה גילמור בישראל

שם המשפחה גילמור אינו נפוץ במיוחד בישראל, אך יש כמה משפחות הנושאות את השם. השם נמצא לרוב בצפון הארץ, בעיקר בערים חיפה ותל אביב. השם נמצא גם בקהילה היהודית בישראל, שם הוא משמש לרוב כשם משפחה. השם משמש לעתים קרובות לציון אדם ממוצא יהודי, שכן השם נגזר מהמילה העברית "גיל", שפירושה "משרת".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גילמור

ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה גילמור. אלה כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ים גילמור, הסופרת והמשוררת האמריקאית מרי גילמור, והפוליטיקאי וראש הממשלה האוסטרלי ג'ון הווארד.

תשובות ושאלות

ש: מה הפירוש של שם המשפחה גילמור? ת: שם המשפחה גילמור הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "זימים" ו"סתם", שמשמעותן "עמק" ו"אגם" בהתאמה. נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שגר ליד עמק או אגם. כמו כן, סבורים שהשם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "גיל", שפירושה "משרת". ש: מהי ההיסטוריה של שם המשפחה גילמור? א: לשם המשפחה גילמור יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו באיים הבריטיים, שם הוא נמצא לראשונה במאה ה-11. השם נמצא לראשונה במחוז יורקשייר, אנגליה. האיות המתועד הראשון של שם המשפחה היה בשנת 1221, כאשר ויליאם דה גילמור תועד ב-Pipe Rolls of Yorkshire. השם נמצא גם ברישומי בית המשפט אסייז ביורקשייר בשנת 1279. ש: מה המשמעות של שם המשפחה גילמור בישראל? ת: שם המשפחה גילמור אינו נפוץ במיוחד בישראל, אך ישנן כמה משפחות שנושאות. השם. השם נפוץ בעיקר בצפון הארץ, בעיקר בערים חיפה ותל אביב. השם נמצא גם בקהילה היהודית בישראל, שם הוא משמש לעתים קרובות כשם משפחה. השם משמש לעתים קרובות לציון אדם ממוצא יהודי, שכן השם נגזר מהמילה העברית "גיל", שפירושה "משרת". ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גילמור? ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה גילמור. אלה כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ים גילמור, הסופרת והמשוררת האמריקאית מרי גילמור, והפוליטיקאי וראש הממשלה האוסטרלי ג'ון הווארד.

סיכום

שם המשפחה גילמור הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני, שנגזר מהמילים האנגליות הישנות "זימים" ו"סתם", שמשמעותן "עמק" ו"אגם" בהתאמה. נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שגר ליד עמק או אגם. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "גיל", שפירושה "משרת". לשם המשפחה היסטוריה ארוכה ומעניינת, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ובריטניה. בארץ שם המשפחה נדיר יחסית, אך יש כמה משפחות הנושאות את השם. השם נפוץ בעיקר בצפון הארץ, בעיקר בערים חיפה ותל אביב. ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה גילמור, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ים גילמור, הסופרת והמשוררת האמריקאית מרי גילמור, והפוליטיקאי וראש הממשלה האוסטרלי ג'ון הווארד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן