דף הבית » טופ 100 » מה פירוש שם המשפחה דון?

מה פירוש שם המשפחה דון?

מה פירוש שם המשפחה דון?

מה פירוש שם המשפחה דון?

שם המשפחה דון הוא שם משפחה נפוץ ממוצא איטלקי. זה נגזר מהמילה הלטינית "דונום", שפירושה "מתנה". השם קשור גם למילה הספרדית "דון", שפירושה "אדון" או "מאסטר". השם נמצא לרוב באזורים האיטלקיים של לומברדיה, טוסקנה וונטו. השם דון הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה דון

שם המשפחה דון נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר. מדינות אחרות עם ריכוז גבוה של אנשים עם שם המשפחה דון כוללות את ברזיל, ארגנטינה, צרפת וספרד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דון

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דון, כולל השחקנים דון ג'ונסון ודון צ'ידל, המוזיקאי דון מקלין ונשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ.

סיכום

שם המשפחה דון הוא שם משפחה נפוץ ממוצא איטלקי, שנגזר מהמילה הלטינית "דונום", שפירושה "מתנה". הוא נמצא לרוב באיטליה, ארצות הברית, ברזיל, ארגנטינה, צרפת וספרד. אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דון כוללים את השחקנים דון ג'ונסון ודון צ'ידל, המוזיקאי דון מקלין ונשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של השם דון, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן