דף הבית » טופ 100 » שם המשפחה דון: השוואה מהירה

שם המשפחה דון: השוואה מהירה

שם המשפחה דון: השוואה מהירה

שם המשפחה דון: מקורות ומשמעויות

שם המשפחה דון הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במילה הלטינית "Dominus", שפירושה "אדון" או "מאסטר". מקורו של השם הוא גם מהמילה הצרפתית הישנה "דון", שפירושה "לתת". במקרים מסוימים, השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "dun", שפירושה "גבעה". שם המשפחה דון נמצא לרוב במדינות כמו איטליה, ספרד, פורטוגל וצרפת. באיטליה, השם נגזר מהמילה הלטינית "דומינוס", שפירושה "אדון" או "מאסטר". בספרד, השם נגזר מהמילה הלטינית "דומינוס", שפירושה "אדון" או "מאסטר". בפורטוגל השם נגזר מהמילה הלטינית "דומינוס", שפירושה "אדון" או "מאסטר". בצרפת, השם נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דון", שפירושה "לתת". שם המשפחה דון נמצא גם במדינות כמו גרמניה, אוסטריה והולנד. בגרמניה, השם נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "דן", שפירושה "גבעה". באוסטריה, השם נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "דן", שפירושה "גבעה". בהולנד, השם נגזר מהמילה ההולנדית העתיקה "דון", שפירושה "אדון" או "מאסטר".

שם המשפחה דון: וריאציות

לשם המשפחה דון יש כמה וריאציות, כולל דון, דונר, דון, דונר ודון. במקרים מסוימים, השם מאוית כמו דונה, דונהו, דונאטו, דונהו ודונהיו.

שם המשפחה דון: פופולריות

שם המשפחה דון הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות ברחבי העולם. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, השם הוא שם המשפחה ה-586 הנפוץ ביותר בארצות הברית. זהו גם שם המשפחה החמישי בשכיחותו באיטליה, שם המשפחה הרביעי בשכיחותו בספרד, שם המשפחה השלישי בשכיחותו בפורטוגל ושם המשפחה השני בשכיחותו בצרפת.

שם המשפחה דון: השוואה מהירה

מדינה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
אִיטַלִיָה לָטִינִית אדון או מאסטר
סְפָרַד לָטִינִית אדון או מאסטר
פּוֹרטוּגָל לָטִינִית אדון או מאסטר
צָרְפַת צרפתית עתיקה לתת
גֶרמָנִיָה גרמנית ישנה גִבעָה
אוֹסְטְרֵיָה גרמנית ישנה גִבעָה
הולנד הולנדית ישנה אדון או מאסטר

שם המשפחה דון: אנשים מפורסמים

שם המשפחה דון אומץ על ידי אנשים מפורסמים רבים לאורך ההיסטוריה. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה דון כוללים את דונטלו, הפסל האיטלקי; דונטלה ורסאצ'ה, מעצבת האופנה האיטלקית; דון ג'ונסון, השחקן האמריקאי; דון קינג, אמרגן האיגרוף האמריקאי; ודון צ'דל, השחקן האמריקאי.

שם המשפחה דון: מסקנה

שם המשפחה דון הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו במילה הלטינית "Dominus", שפירושה "אדון" או "מאסטר". מקורו של השם הוא גם מהמילה הצרפתית הישנה "דון", שפירושה "לתת". במקרים מסוימים, השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "dun", שפירושה "גבעה". לשם המשפחה דון יש כמה וריאציות, כולל דון, דונר, דון, דונר ודון. זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות ברחבי העולם, ואומץ על ידי אנשים מפורסמים רבים לאורך ההיסטוריה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן