דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה בורון – סקירה מקיפה

שם משפחה בורון – סקירה מקיפה

2023-04-19 00:15:00+02:00

מהו שם המשפחה בורון?

שם המשפחה Bowron הוא שם משפחה ששימש אנשים ממוצא אנגלי, אירי וסקוטי במשך מאות שנים. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "בוגה" ו"רונה", שמשמעותן "קשת" ו"סוד", בהתאמה. מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם שהיה מיומן בחץ וקשת. שם המשפחה Bowron נמצא לרוב באנגליה, אירלנד וסקוטלנד, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ההערכה היא כי בארצות הברית חיים כיום כ-1,000 אנשים עם שם המשפחה Bowron.

היסטוריה של שם המשפחה בורון

לשם המשפחה Bowron יש היסטוריה ארוכה וסיפורת. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם שהיה מיומן בחץ וקשת. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות "boga" ו-"runa", שמשמעותן "קשת" ו"סוד", בהתאמה. שם המשפחה Bowron הופיע לראשונה באנגליה במאה ה-13, כאשר הוא שימש לציון אדם שהיה מיומן בחץ וקשת. השם שימש גם לציון אדם שהיה חבר באגדת קשתות. שם המשפחה Bowron התפשט לסקוטלנד ואירלנד במאה ה-16, כאשר הוא שימש לציון אדם שהיה חבר באגדת יצירת קשתות. השם שימש גם לציון אדם שהיה מיומן בחץ וקשת.

שימוש מודרני בשם המשפחה בורון

כיום, שם המשפחה Bowron עדיין בשימוש על ידי אנשים ממוצא אנגלי, אירי וסקוטי. ההערכה היא כי בארצות הברית חיים כיום כ-1,000 אנשים עם שם המשפחה Bowron. שם המשפחה Bowron נמצא לרוב באנגליה, אירלנד וסקוטלנד, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בורון

היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה בורון לאורך ההיסטוריה. אלה כוללים: – ויליאם באורון, פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר הפרלמנט של עיריית לונדון בין השנים 1660 ל-1679. – ג'ון באורון, פוליטיקאי אירי שכיהן כחבר הפרלמנט של מחוז דונגל בין השנים 1727 ל-1760 – רוברט באורון, פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כראש עיריית ניו יורק מ-1934 עד 1945. – ויליאם באורון, פוליטיקאי אוסטרלי שכיהן כראש העיר ויקטוריה מ-1945 עד 1950.

שם משפחה בורון בתרבות פופולרית

שם המשפחה בורון הופיע במספר יצירות בדיוניות פופולריות. אלה כוללים: – משפחת Bowron, משפחה בדיונית בסדרת הטלוויזיה הבריטית "Downton Abbey". – משפחת בורון, משפחה בדיונית בסדרת הטלוויזיה האמריקאית "האגף המערבי". – משפחת בורון, משפחה בדיונית בסדרת הטלוויזיה הבריטית "EastEnders".

תפוצת שם המשפחה של בורון

הטבלה הבאה מציגה את התפלגות שם המשפחה Bowron ברחבי העולם:

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה בורון
אַנְגלִיָה 500
אירלנד 200
סקוטלנד 100
ארצות הברית 200
קנדה 50
אוֹסטְרַלִיָה 50
ניו זילנד 50

שם המשפחה Bowron נמצא לרוב באנגליה, אירלנד וסקוטלנד, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

סיכום

שם המשפחה Bowron הוא שם משפחה ששימש אנשים ממוצא אנגלי, אירי וסקוטי במשך מאות שנים. זה נגזר מהמילים האנגליות הישנות "בוגה" ו"רונה", שמשמעותן "קשת" ו"סוד", בהתאמה. מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם שהיה מיומן בחץ וקשת. כיום, שם המשפחה Bowron עדיין בשימוש על ידי אנשים ממוצא אנגלי, אירי וסקוטי. ההערכה היא כי בארצות הברית חיים כיום כ-1,000 אנשים עם שם המשפחה Bowron. שם המשפחה Bowron נמצא לרוב באנגליה, אירלנד וסקוטלנד, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. למידע נוסף על שם המשפחה בורון, בקר בוויקיפדיה העברית או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן