דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה של מרגי: מבט מקיף על מקורותיו ותולדותיו

שם משפחה של מרגי: מבט מקיף על מקורותיו ותולדותיו

2023-05-02 04:55:00+02:00

מה שם המשפחה של מרגי?

שם המשפחה מארגי הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי, אירי וסקוטי. הוא נגזר מהשם האישי הצרפתי הישן "מארגו", שהוא דמעות של "מרגריט", כלומר "פנינה". שם המשפחה מרגי מאוית לפעמים גם כמרגי, מרגי, מרגי, מרגי ומרגי.

היסטוריה של שם המשפחה מרגי

שם המשפחה מרגי נמצא בשימוש מאז ימי הביניים. מאמינים שמקורו בצרפת, שם שימש לראשונה כשם אישי. השם אומץ אז על ידי העם האנגלי, האירי והסקוטי, שהחלו להשתמש בו כשם משפחה. שם המשפחה מארגי נמצא לרוב באנגליה, אירלנד, סקוטלנד וארצות הברית. באנגליה, השם נמצא לרוב במחוזות יורקשייר, לנקשייר ודרבישייר. באירלנד, השם נמצא לרוב במחוזות קורק, קרי וגאלווי. בסקוטלנד, השם נמצא לרוב במחוזות אברדנשייר, אנגוס ופרתשייר. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מרגי

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מרגי לאורך ההיסטוריה. כמה מהבולטים ביותר כוללים: – מרגרט תאצ'ר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר – מרגרט המילטון, מדענית מחשבים ומהנדסת תוכנה אמריקאית – מרגרט מיד, האנתרופולוגית האמריקאית – מרגרט סנגר, פעילה אמריקאית למניעת הריון – מרגרט אטווד, סופרת קנדית, משוררת , והמסאית-מרגרט צ'ו, קומיקאית, שחקנית וזמרת אמריקאית

וריאציות של שם המשפחה מרגי

לשם המשפחה של מרגי יש וריאציות רבות, כולל:-מרגי-מארגי-מארגי-מארגי-מארגי-מרגו-מארגו-מרגו-מרגריטה-מרגריט

גנאלוגיה של שם המשפחה מרגי

שם המשפחה מארגי הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי, אירי וסקוטי. הוא נגזר מהשם האישי הצרפתי הישן "מארגו", שהוא דמעות של "מרגריט", כלומר "פנינה". שם המשפחה מרגי מאוית לפעמים גם כמרגי, מרגי, מרגי, מרגי ומרגי. שם המשפחה מרגי נמצא לרוב באנגליה, אירלנד, סקוטלנד וארצות הברית. באנגליה, השם נמצא לרוב במחוזות יורקשייר, לנקשייר ודרבישייר. באירלנד, השם נמצא לרוב במחוזות קורק, קרי וגאלווי. בסקוטלנד, השם נמצא לרוב במחוזות אברדנשייר, אנגוס ופרתשייר. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס. לפי האמונה שם המשפחה מארגי מקורו בצרפת, שם הוא שימש לראשונה כשם אישי. השם אומץ אז על ידי העם האנגלי, האירי והסקוטי, שהחלו להשתמש בו כשם משפחה. מאמינים ששם המשפחה מארגי שימש לראשונה באנגליה במאה ה-12. מאמינים כי הוא הובא לאנגליה על ידי הנורמנים, שפלשו לאנגליה בשנת 1066. על פי ההערכות, השם נגזר מהשם האישי הצרפתי הישן "מרגו", שהוא דמעות של "מרגריט", כלומר "פנינה". "ההערכה היא ששם המשפחה מארגי שימש לראשונה באירלנד במאה ה-16. מאמינים שהוא הובא לאירלנד על ידי האנגלים, שהחלו ליישב את המדינה בסוף המאה ה-16. ההערכה היא שהשם נגזר מהשם האישי הצרפתי הישן "מרגוט", שהוא דמעות של "מרגריט", כלומר "פנינה". ההערכה היא כי שם המשפחה מארגי שימש לראשונה בסקוטלנד במאה ה-17. מאמינים כי הוא הובא לסקוטלנד על ידי האנגלים, שהחלו ליישב את המדינה בסוף המאה ה-17. ההערכה היא שהשם נגזר מהשם האישי הצרפתי הישן "מרגוט", שהוא הקטנה של "מרגריט", כלומר "פנינה". לפי ההערכה, שם המשפחה מארגי שימש לראשונה בארצות הברית ב-19. מֵאָה. מאמינים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים מאנגליה, אירלנד וסקוטלנד. ההערכה היא שהשם נגזר מהשם האישי הצרפתי הישן "מארגו", שהוא דמעות של "מרגריט", כלומר "פנינה".

סיכום

שם המשפחה מארגי הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי, אירי וסקוטי. הוא נגזר מהשם האישי הצרפתי הישן "מארגו", שהוא דמעות של "מרגריט", כלומר "פנינה". שם המשפחה מרגי מאוית לפעמים גם כמרגי, מרגי, מרגי, מרגי ומרגי. הוא נמצא לרוב באנגליה, אירלנד, סקוטלנד וארצות הברית. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מארגי לאורך ההיסטוריה, כולל מרגרט תאצ'ר, מרגרט המילטון, מרגרט מיד, מרגרט סנגר, מרגרט אטווד ומרגרט צ'ו. לשם המשפחה מרגי יש וריאציות רבות, כולל מרגי, מרגי, מרגי, מרגי, מרגי, מרגו, מרגו, מרגו, מרגריטה ומרגריט. מקורו של שם המשפחה מארגי הוא בצרפת, שם הוא שימש לראשונה כשם אישי, ולאחר מכן אומץ על ידי העם האנגלי, האירי והסקוטי, שהחלו להשתמש בו כשם משפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן