דף הבית » TOP10 » שם המשפחה של הנסיך הארי: מדריך מקיף

שם המשפחה של הנסיך הארי: מדריך מקיף

שם המשפחה של הנסיך הארי: מדריך מקיף

מי זה הנסיך הארי?

הנסיך הארי, נולד בשם הנרי צ'ארלס אלברט דייוויד, הוא בנם הצעיר של צ'ארלס, נסיך ויילס, ודיאנה, נסיכת ויילס. הוא במקום השישי בתור הירושה לכס המלכות הבריטי, וכיום הוא הדוכס מסאסקס. הוא נשוי לשחקנית האמריקאית מייגן מרקל, ולזוג יש בן אחד, ארצ'י הריסון מאונטבאטן-ווינדזור.

מה שם המשפחה של הנסיך הארי?

שם המשפחה הרשמי של הנסיך הארי הוא מאונטבאטן-ווינדזור. זהו שם המשפחה שאומץ על ידי בני משפחת המלוכה הבריטית שאין להם תואר. זהו שילוב של שמות המשפחה של בעלה של המלכה אליזבת השנייה, הנסיך פיליפ, ואביה, המלך ג'ורג' השישי.

ההיסטוריה של שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור

שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור נוצר בשנת 1960, כאשר המלכה אליזבת השנייה והנסיך פיליפ החליטו לשלב את שמות המשפחה שלהם. באותה תקופה, הנסיך פיליפ היה ידוע בתור הנסיך פיליפ של יוון ודנמרק, והמלכה אליזבת הייתה ידועה בתור אליזבת השנייה של הממלכה המאוחדת ושאר ממלכות חבר העמים. המלכה הצהירה שכל צאצאיה שאין להם תואר מלכותי השתמש בשם המשפחה Mountbatten-Windsor. זה כולל את הנסיך הארי ואחיו, הנסיך וויליאם.

המשמעות של שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור

שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור הוא סמל לאחדות בין משפחת המלוכה הבריטית ובית ווינדזור. זהו גם תזכורת להיסטוריה הארוכה והמפורסמת של המלוכה הבריטית. שם המשפחה הוא גם תזכורת ליחסים ההדוקים בין משפחת המלוכה הבריטית למחוזות חבר העמים. המלכה היא ראש המדינה של 16 ממלכות חבר העמים, ושם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור הוא סמל למחויבותה לאותן מדינות.

סיכום

שם המשפחה הרשמי של הנסיך הארי הוא מאונטבאטן-ווינדזור. שם משפחה זה נוצר בשנת 1960, כאשר המלכה אליזבת השנייה והנסיך פיליפ החליטו לשלב את שמות המשפחה שלהם. שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור הוא סמל לאחדות בין משפחת המלוכה הבריטית לבית ווינדזור, ותזכורת ליחסים הקרובים בין משפחת המלוכה הבריטית למחוזות חבר העמים.

נקודות עיקריות:

  • שם המשפחה הרשמי של הנסיך הארי הוא מאונטבאטן-ווינדזור.
  • שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור נוצר בשנת 1960.
  • שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור הוא סמל לאחדות בין משפחת המלוכה הבריטית ובית ווינדזור.
  • שם המשפחה מאונטבאטן-ווינדזור הוא תזכורת ליחסים הקרובים בין משפחת המלוכה הבריטית למחוזות חבר העמים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן