דף הבית » הכי מדובר » שם המשפחה של האימפריה: מבט על ההיסטוריה והמשמעות שלה

שם המשפחה של האימפריה: מבט על ההיסטוריה והמשמעות שלה

2023-05-17 17:39:00+02:00

ההיסטוריה של שם המשפחה של האימפריה

שם המשפחה של האימפריה הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "אימפריה", שפירושה "אימפריה" או "שלטון". השם שימש לראשונה כשם משפחה בסוף המאה ה-13 וככל הנראה ניתן למי שהיה קשור לשליט או לאימפריה רבת עוצמה. ייתכן גם שהשם ניתן למי שהיה בן למשפחה או חמולה חזקה. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה של האימפריה הוא בשנת 1275, כאשר אדם בשם ויליאם אימפריה תועד במאה הגלילים של אוקספורדשייר. השם נרשם גם ב-Subsidie Rolls of Yorkshire בשנת 1327, כאשר אדם בשם ג'ון אימפריה תועד. שם המשפחה של האימפריה התפשט ברחבי אנגליה ובסופו של דבר למקומות אחרים בעולם. זה נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-7,845 הנפוץ ביותר. זה נפוץ גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

משמעות שם המשפחה של האימפריה

לשם המשפחה של האימפריה יש כמה משמעויות אפשריות. כפי שהוזכר לעיל, זה כנראה נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "אימפריה", שפירושה "אימפריה" או "שלטון". זה יכול להיות גם נגזר מהמילה הלטינית "imperium", שפירושה "כוח" או "סמכות". שם המשפחה של האימפריה יכול להיגזר גם מהמילה האנגלית הישנה "אימפריה", שפירושה "אצילי" או "מכובד". ייתכן גם שהשם ניתן למי שהיה בן למשפחה או חמולה חזקה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה האימפריה

היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה האימפריה. אחד הבולטים שבהם הוא ג'ון אמפייר, שהיה פוליטיקאי אנגלי וחבר פרלמנט במאה ה-16. הוא גם היה חבר בולט בחצרה של המלכה אליזבת הראשונה. אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה של האימפריה הוא ויליאם אימפריה, שהיה חייל ופוליטיקאי אנגלי במאה ה-17. הוא היה חבר פרלמנט ושירת כקפטן במלחמת האזרחים האנגלית. את שם המשפחה האימפריה נשאו גם כמה דמויות בולטות בארצות הברית. אחד הבולטים שבהם הוא ויליאם אימפריה, שהיה פוליטיקאי וחייל אמריקאי במאה ה-19. הוא שירת בצבא האיחוד במהלך מלחמת האזרחים האמריקאית ולאחר מכן נבחר לבית הנבחרים של ארצות הברית.

סיכום

שם המשפחה של האימפריה הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "אימפריה", שפירושה "אימפריה" או "שלטון". זה נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-7,845 הנפוץ ביותר. היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה האימפריה, כולל ג'ון אימפריה, וויליאם אימפריה וויליאם אימפריה. את השם נשאו גם כמה דמויות בולטות בארצות הברית, כולל ויליאם אימפריה. לשם המשפחה של האימפריה יש כמה משמעויות אפשריות, כולל "אימפריה", "כוח", "סמכות" ו"אצילי".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן