דף הבית » הכי מדובר » קראש שם משפחה פייג' – מראה מקיף

קראש שם משפחה פייג' – מראה מקיף

2023-06-08 12:31:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה פייג'?

שם המשפחה פייג' הוא ממקור אנגלי, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שמשמעותה "משרת". מאמינים כי השם ניתן במקור למשרת צעיר, או דף, במשק בית אציל. ההערכה היא כי השם שימש גם ככינוי למי שהיה נאמן או מסור במיוחד.

היסטוריה של שם המשפחה פייג'

שם המשפחה פייג' היה בשימוש מאז ימי הביניים. מאמינים שהוא הופיע לראשונה באנגליה במאה ה-13. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם היה בשנת 1273, כאשר אדם בשם ויליאם פייג' תועד במאה הגלילים של נורפולק. השם היה פופולרי גם בסקוטלנד, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-14. השימוש המוקדם ביותר שתועד בשם בסקוטלנד היה בשנת 1329, כאשר אדם בשם ג'ון פייג' תועד באוצר רולס של סקוטלנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פייג'

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פייג', כולל קנקן הבייסבול האמריקאי סאצ'ל פייג', השחקן והזמר האמריקאי פייג' אוהרה, והשחקנית והזמרת האמריקאית פייג' טורקו.

ילקוט פייג'

סאצ'ל פייג' היה פיצ'ר בייסבול אמריקאי ששיחק בליגות הכושים ובמייג'ור ליג בייסבול. הוא היה אחד המגישים הדומיננטיים ביותר בתקופתו, ונכנס להיכל התהילה של הבייסבול ב-1971.

פייג' אוהרה

פייג' אוהרה היא שחקנית וזמרת אמריקאית הידועה בעיקר בזכות תפקידה כבל בסרט האנימציה של דיסני "היפה והחיה". היא גם הופיעה במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה אחרות, והוציאה כמה אלבומים.

פייג' טורקו

פייג' טורקו היא שחקנית וזמרת אמריקאית הידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרת הטלוויזיה "100" ו-Tenage Mutant Ninja Turtles. היא גם הופיעה במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה, והוציאה כמה אלבומים.

עובדות על שם המשפחה פייג'

  • שם המשפחה פייג' הוא ממקור אנגלי.
  • מאמינים שזה נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שפירושה "משרת".
  • השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם היה בשנת 1273, כאשר אדם בשם ויליאם פייג' תועד במאה הגלילים של נורפולק.
  • השם היה פופולרי גם בסקוטלנד, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-14.
  • אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פייג' כוללים את פיצ'ר הבייסבול האמריקאי סאצ'ל פייג', השחקן והזמר האמריקאי פייג' אוהרה, והשחקנית והזמרת האמריקאית פייג' טורקו.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה פייג'?

שם המשפחה פייג' הוא ממקור אנגלי, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שמשמעותה "משרת".

מתי נרשם שם המשפחה פייג' לראשונה?

השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם היה בשנת 1273, כאשר אדם בשם ויליאם פייג' תועד במאה הגלילים של נורפולק.

מי הם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פייג'?

אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פייג' כוללים את פיצ'ר הבייסבול האמריקאי סאצ'ל פייג', השחקן והזמר האמריקאי פייג' אוהרה, והשחקנית והזמרת האמריקאית פייג' טורקו.

סיכום

שם המשפחה פייג' הוא ממקור אנגלי, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "דף", שמשמעותה "משרת". מאמינים כי השם ניתן במקור למשרת צעיר, או דף, במשק בית אציל. ההערכה היא כי השם שימש גם ככינוי למי שהיה נאמן או מסור במיוחד. השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם היה בשנת 1273, כאשר אדם בשם ויליאם פייג' תועד במאה הגלילים של נורפולק. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פייג' כוללים את פיצ'ר הבייסבול האמריקאי סאצ'ל פייג', השחקן והזמר האמריקאי פייג' אוהרה, והשחקנית והזמרת האמריקאית פייג' טורקו.

שולחן

שֵׁם מִקצוֹעַ
ילקוט פייג' פיצ'ר בייסבול
פייג' אוהרה שחקנית וזמרת
פייג' טורקו שחקנית וזמרת

לשם המשפחה פייג' יש היסטוריה ארוכה ומעניינת, והוא נקשר עם אנשים מפורסמים רבים. למידע נוסף על שם המשפחה פייג', עיין בחיפוש זה ב-YouTube עבור הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן