דף הבית » הכי מדובר » שם המשפחה קרני: מדריך מקיף

שם המשפחה קרני: מדריך מקיף

2023-06-04 00:23:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה קרני?

שם המשפחה קרני הוא ממקור אירי, והוא נגזר מהשם הגאלי O'Cearnaigh, שפירושו "צאצא של Cearnaigh". השם Cearnaigh נגזר מהמילה cearnach, שפירושה "מנצח". שם המשפחה קרני נמצא לרוב במחוזות האיריים קורק, קרי ולימריק. שם המשפחה קרני נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהשם הגאלי MacFhearghuis, שפירושו "בנו של פרגוס". השם פרגוס נגזר מהמילה הגאלית fearghas, שפירושה "גברי". שם המשפחה קרני נמצא לרוב במחוזות הסקוטים איירשייר, לנרקשייר ורנפרושייר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרני

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה קרני, כולל שחקנים, מוזיקאים ופוליטיקאים. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה קרני כוללים: השחקן ארט קרני, שזכה בפרס אוסקר על הופעתו בסרט "הארי וטונטו" משנת 1974; המוזיקאי ג'ון קרני, שהוא הסולן והגיטריסט של להקת הרוק האירית הפריימים; הפוליטיקאי ג'ון קרני, שהוא המושל הנוכחי של דלאוור; השחקן והקומיקאי ג'ון קרני, הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "פעם" ו"רחוב שר"; השחקן והקומיקאי ג'ון קרני, המוכר ביותר על תפקידיו בסרטים "לבובסקי הגדול" ו"הנגאובר".

מקומות מפורסמים על שם שם המשפחה קרני

ישנם מקומות רבים ברחבי העולם שנקראו על שם המשפחה קרני. כמה מהמקומות המפורסמים ביותר שנקראים על שם שם המשפחה קרני כוללים: קרני, מרילנד, עיירה קטנה הממוקמת במחוז בולטימור; קארני איילנד, אי קטן הממוקם בים הקריבי; קרני פוינט, עיירה קטנה הממוקמת בניו ג'רזי; אגם קרני , אגם קטן הממוקם בוויסקונסין; פארק קרני, פארק קטן הממוקם בקליפורניה.

מה המשמעות של שם המשפחה קרני?

המשמעות של שם המשפחה קרני נגזרת מהמילים הגאלית cearnach ו- fearghas, שמשמעותן שתיהן "מנצח" ו"גברי" בהתאמה. שם המשפחה קארני מקושר לרוב לאנשים ממוצא אירי וסקוטי, והוא נמצא לרוב במחוזות האיריים קורק, קרי ולימריק, כמו גם במחוזות הסקוטים איירשייר, לנרקשייר ורנפרושייר.

מהו הסמל של שם המשפחה קרני?

הסמל של שם המשפחה קרני הוא מגן אדום עם שלושה כוכבי זהב. המגן מוקף בגבול זהב, ומעליו כתר זהב. שלושת הכוכבים מייצגים אומץ, נאמנות וחוזק.

מהי אוכלוסיית האנשים עם שם המשפחה קרני?

על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, ישנם כ-8,000 אנשים בארצות הברית עם שם המשפחה קרני. רוב האנשים בעלי שם המשפחה קרני הם ממוצא אירי או סקוטי.

מדור תשובות ושאלות

ש: מה מקורו של שם המשפחה קרני? א: שם המשפחה קרני הוא ממקור אירי, והוא נגזר מהשם הגאלי O'Cearnaigh, שפירושו "צאצא של Cearnaigh". השם Cearnaigh נגזר מהמילה cearnach, שפירושה "מנצח". ש: מה המשמעות של שם המשפחה קרני? א: משמעות שם המשפחה קרני נגזרת מהמילים הגאלית cearnach ו- fearghas, שמשמעותן שתיהן "מנצחת". " ו"גברי" בהתאמה. ש: מהו הסמל של שם המשפחה קרני? א: הסמל של שם המשפחה קרני הוא מגן אדום עם שלושה כוכבי זהב. המגן מוקף בגבול זהב, ומעליו כתר זהב. שלושת הכוכבים מייצגים אומץ, נאמנות וחוזק. ש: מהי אוכלוסיית האנשים עם שם המשפחה קרני? ת: לפי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, ישנם כ-8,000 אנשים בארצות הברית עם שם המשפחה קרני. רוב האנשים בעלי שם המשפחה קרני הם ממוצא אירי או סקוטי.

סיכום

שם המשפחה קרני הוא ממוצא אירי וסקוטי, והוא נגזר מהשמות הגאליים O'Cearnaigh ו-MacFhearghuis, שמשמעם שניהם "צאצא של Cearnaigh" ו"בנו של פרגוס" בהתאמה. המשמעות של שם המשפחה קרני נגזרת מהמילים הגאלית cearnach ו- fearghas, שמשמעותן שתיהן "מנצח" ו"גברי" בהתאמה. הסמל של שם המשפחה קרני הוא מגן אדום עם שלושה כוכבי זהב, ואוכלוסיית האנשים בעלי שם המשפחה קרני מונה כ-8,000 בארצות הברית. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה קרני, כולל שחקנים, מוזיקאים ופוליטיקאים, כמו גם מקומות רבים ברחבי העולם שנקראו על שם המשפחה קרני. למידע נוסף על שם המשפחה קרני, בקר ב-YouTube.com .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן